‘Stay in Hair’ Zenner

Terwijl ik eerst nooit een staart of een knot droeg, heb ik het nu regelmatig. Een knot of een staart is gemakkelijk, je haar pluist veel minder en bijvoorbeeld tijdens het werken heb je geen last van lastige plukken die steeds in je gezicht vallen. Ik heb behoorlijk dik en veel haar waardoor dat het meestal zo is dat elastiekjes niet blijven zitten. Puur doordat ze maar twee keer om mijn staart heen kunnen. Ik denk dat de meeste meiden dit probleem wel kennen. Het elastiekje dat net niet vaak genoeg om je staart heen kan. Lastig…

Deze ‘Stay in Hair’ elastiekjes gebruik ik nu al een poosje. Afgelopen week raakte ik het laatste elastiekje kwijt en kocht ik gelijk weer nieuwe. Hoe ik het doe weet ik niet, maar op een of andere manier raak ik elastiekjes altijd kwijt. Ik denk dat ze gewoon ergens in een vakje van een van mijn tassen zijn achtergebleven maar ja, welke? Deze ‘Stay in Hair’ elastiekjes zijn van het merk Zenner. Ze zijn zowel verkrijgbaar in het bruin als in het zwart. Ook zijn er kleinere elastiekjes, klipjes, schuifjes en nog meer haar accessoires. 

In alle haar accesoires van de ‘Stay in Hair’ lijn is rubber verwerkt. Dit kun je goed zien op bovenstaande foto. Wanneer je het elastiekje in je haar hebt valt dit niet op. Wel merk je gelijk dat de elastiekjes beter blijven zitten. Bij mij past een normaal elastiekje altijd maximaal maar twee keer om mijn staart heen. Bij een normaal elastiekje hangt mijn staart dan binnen 2 minuten helemaal onderin mijn nek. Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk. Met deze elastiekjes gebeurt dat niet. Ook deze kan ik maximaal twee keer om mijn haar heen doen, maar deze blijven echt perfect zitten. Ook nog eens gewoon de hele dag lang! That’s the way I like it!

De elastiekjes van Zenner zijn verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen waaronder de Kruidvat, de Trekpleister en de Etos. Deze elastiekjes kostte €2,50. Hiervoor heb je dan een setje met zes elastiekjes.

Gebruik jij een accessoire uit de ‘Stay in Hair’ lijn?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “‘Stay in Hair’ Zenner

  1. me

    Fijn om te lezen dat het blijkbaar wel werkt. Net als jou heb ik ook dik en veel haar en een staartje is vaak tig keer per dag indoen…ens even kijken de volgende keer.

    Like

  2. fijn om te weten !
    thanku
    kiss x

    Like

Geef een reactie

