3 Minutes Granaatappel Masker

Drie dagen geleden liet ik jullie mijn shoplogje zien met daarin een aantal producten van Yves Rocher. Je zag hier een gezichtsmasker, mijn favoriete lipbalsem op dit moment, een handcrème en een gezichtsserum/crème. Bij deze gezichtsserum/crème vertelde ik dat het een crème was voor de rijpere huid. Dit klopt niet helemaal… Het is namelijk een dagcrème die de huid verstevigt en glad maakt. Hij zorgt er dus wel voor dat rimpeltjes wat minder worden, maar verstevigt de huid ook gelijk. Hier in de review meer over.

Al een keer eerder schreef ik een post over een 3 minuten masker van Yves Rocher. Deze had als hoofd ingrediënt druiven. Over dat masker was ik erg tevreden en deze gebruik in nog steeds. Je kunt er dus echt lang mee doen. Beide maskers hebben de zelfde verpakking. Een doorzichtige tube met daarop een afbeelding van het hoofd ingrediënt. De tube bevat 50 mL aan masker. De roze kleur die de tube lijkt te hebben is dus de kleur van het masker.

Wanneer je het dopje van de tube openmaakt verschijnt er een opening die we van de meeste tubes wel gewent zijn. Lekker gemakkelijk en ook nog eens hygiënisch. 

Het masker heeft niet echt een sterke geur. De geur is gewoon subtiel en blijft daardoor lekker. Vooral omdat je het aanbrengt op je gezicht vind ik dit prettig. Er mag van mij best een lekker geurtje aan zitten maar deze moet niet te overdreven aanwezig zijn. Wanneer je het masker op je gezicht aanbrengt voelt het heerlijk zacht aan. Het masker droogt niet op maar trekt wel in die drie minuten voor een groot deel in.

Na drie minuten kun je het masker er weer afhalen. Het masker is er gemakkelijk met lauw water af te wassen. Je huid voelt gelijk super zacht en fris aan. Ook de dag er na voelt mijn huid lekker zacht. De eerste keer dat ik het masker gebruikte kwamen er wel wat onzuiverheden naar boven. Dit gebeurde de tweede keer al niet meer. Ik denk dat dit dus meer een reinigingsreactie was dan dat het masker hier iedere keer voor zorgt wanneer je het gebruikt.

Op dit moment is het masker verkrijgbaar voor €4,00. Normaal kost het tubetje van 50mL €6,70. Wanneer je je inschrijft om aanbiedingen via de post te ontvangen van Yves Rocher krijg je vaak nog meer korting. Zo kocht ik dit tubetje voor maar €2,70. Je kunt het masker zowel in de winkel van Yves Rocher vinden als op de website.

Wat is jou favoriete gezichtsmasker?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “3 Minutes Granaatappel Masker

  1. Dit masker klinkt erg fijn, ook leuk dat je er zo lang mee doet. Zelf heb ik een Yves Rocher anti/verstikkend masker, vrij sterk van geur en werking.

    Like

Geef een reactie

