Moss! 199 KOH

20121114-190442.jpgToen ik jullie deze lakjes van KOH laatst in een shoplogje liet zien stelde ik aan het einde van de post de vraag: ‘Van welk lakje zou jij graag de swatch willen zien?’. Op deze vraag kreeg ik voornamelijk het antwoord dat jullie het blauwe, het groene en het paarse lakje zouden willen zien. Omdat mijn nagels de laatste tijd erg droog zijn gebruik ik voorlopig minder nagellak. Om die reden duurde het dus even voor de eerste en ook de volgende swatch online staat.
20121114-190923.jpg20121114-191022.jpgOp de bovenste foto zie je het lakje zonder flits en op de tweede foto met flits. Op de foto draag ik 3 laagjes nagellak. Wanneer de nagellak een poosje staat komt er namelijk een waterig laagje op te staan. De kleur en de shimmer zakt dus naar beneden. Hierdoor wordt het lakje bij het aanbrengen behoorlijk waterig. Wel droogt het lakje alsnog behoorlijk snel ondanks dat ik dus een basecoat en 3 laagjes nagellak heb aangebracht.

Het lakje heeft de naam Moss! 199. Hij is verkrijgbaar bij verschillende verkooppunten. Voor een verkooppunt bij jou in de buurt kijk dan even op kohcosmetics.com/nl. Ook kun je op deze site de lakjes online bestellen voor €14,99. Dit is de normale adviesprijs van KOH lakjes.

Spreekt deze kleur jou aan?

5 reacties

Opgeslagen onder Nails

5 Reacties op “Moss! 199 KOH

  1. Mooi licht lakje, ziet er net uit als een kleur wat je in een meer kan vinden. Wel onhandig dat alles naar beneden zakt.

    Like

  2. Lonneke

    Wat een tegenvaller! Ik zou m zelf niet kopen voor 15 euro…

    Like

  3. Pingback: Mint 208 KOH | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

