Yves Rocher bestelling shoplogje

Afgelopen week liet ik jullie al een lipbalsem van Yves Rocher zien. Vandaag kreeg ik de rest van mijn bestelling binnen dus tijd voor een shoplogje.20121113-153050.jpgOp de foto zie je een handcreme, een lipbalsem, een gezichtsmasker en een dagcreme. Ik heb de bestelling vorige week gedaan via de post en kreeg vandaag alles binnen. Behoorlijk snel dus!20121113-153350.jpgDe lipbalsem en het gezichtsmasker hierboven bestelde ik voor mezelf. Het masker 3 minuten bevat granaatappel. In het tubetje zit 50 mL aan masker. Deze kostte €2,70. De lipbalsem ken je vast al wel. Deze kostte €1,25.20121113-153929.jpgDe handcreme op de foto bestelde ik voor mn moeder. Deze heeft ze al een keer eerder gehad en beviel haar zo goed dat ze nog een tube wilde. Deze kostte €6,95.20121113-154305.jpgDeze dagcreme kreeg ik bij mijn bestelling als een soort van dank voor de bestelling. Hij heeft een waarde van €30,00. Wel is het een creme voor de rijpere huid, maar ik denk toch dat ik hem ga uitproberen. Mijn huid reageert namelijk vaak nogal verrassend op huidproducten… Dus een poging waard.

Welk product van Yves Rocher zou jij uit willen proberen?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Yves Rocher bestelling shoplogje

  1. Lonneke

    Ben benieuwd naar het masker!

    Like

Geef een reactie

