LE Glamour Daze M.A.C.

Het is al weer even geleden dat ik schreef over een limited edition van het merk M.A.C. Sinds deze maand ligt er eindelijk weer een nieuwe collectie in de winkel en ja, daar moet ik jullie natuurlijk nog even over vertellen. Enjoy!

NAIL LACQUER €14,50
Van links naar rechts: Girl TroubleEndless NightIn the Limelight & Everything that Glitters. Super lakjes naar mijn idee. De kleurtjes zijn echt te schattig en ook de glitterlakjes zien er geweldig uit.

POWDER BLUSH €24,50
Van links naar rechts: I’m the One, Easy Manner & Small Vanity. Terwijl ik eerst nooit blush gebruikte kan ik de laatste tijd gewoon niet meer zonder. Deze blushes zien er echt mooi uit. Vooral de meest linkse blush spreekt me erg aan.

EXTRA DIMENSION SKINFINISH €27,50
Superb & Whisper of Gilt. Hier twee gezichtpoeders met daarin een mooie shimmer.

KOHL POWER EYE PENCIL €17,50
Raven – Intense black with red pearl, Orpheus – Intense black with gold pearl, Mystery – Intense black with green pearl, Feline – Intense black with black pearl. Vier mooie oogpotloden in vier mooie kleuren.

FALSE LASHES MASCARA €22,00
Ook een mascara kan natuurlijk niet ontbreken aan de collectie.

EXTRA DIMENSION EYE SHADOW €20,00
Van links naar rechts: Ready to Party, Evening Grey, Stylishly Merry, A Natural Flirt,  Divine, Stolen Moment, Round Midnight & Tall, Dark & Handsome. Ook deze acht mooie oogschaduws behoren tot de collectie. Zo op het eerste gezicht zien ze er mooi gepigmenteerd uit. Ik zou graag de swatches willen zien.

FLUIDLINE €19,50
Catch My Eye, Feminine Edge & Little Black Bow. Alweer van die mooie kleurtjes… Ik wil zo graag iets van deze collectie… Maar het is jammer genoeg best prijzig…

LIPSTICK €21,00
Van links naar rechts.: Beauty, Innocence, Dramatic Encounter, Outrageously Fun & Glamourdaze. Lipsticks zijn ook helemaal mijn ding. De kleur Innocence vind ik echt een beauty.

LIPGLOSS €20,00
Van links naar rechts: Talk Softly to Me, Impossibly Sweet, Flight of Fancy, Deliciously Demure & Pink Fade. Als laatste deze lipglosses. Zelf ben ik niet zo van de lipglosses omdat ik het altijd zo plakkerig vind voelen. Wel zien deze kleurtjes er erg mooi uit.

Nog even de gehele collectie op een rijtje. Ik vind het een mooie kleurrijke collectie met lieve en zachte kleurtjes. Zelf zou ik super graag iets van het merk M.A.C. willen hebben, maar alle producten zijn behoorlijk prijzig. Misschien iets voor Sinterklaas of kerst?

De complete MAC Glamour Daze collectie is verkrijgbaar via maccosmetics.nlDouglas.nlBijenkorf.nl en bij de bekende fysieke MAC verkooppunten.

Welk product of welke producten spreken jou aan uit deze collectie?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

