Roze Lipbalsem Yves Rocher

Over mijn vorige lipbalsem van Yves Rocher was ik meer dan tevreden. Jammer genoeg is deze inmiddels op en was ik dus toe aan een nieuwe. Behalve dat ik de zelfde terug heb gekocht nam ik ook dit tubetje mee. Het tubetje is verkrijgbaar in het roze, paars en rood. Ik heb zoals je kunt zien gekozen voor de roze variant.

Wanneer je het dopje er af draait, komt er een bol doseer stukje te voorschijn met daarin een gaatje. Door te knijpen in het tubetje komt de lipbalsem er uit. De lipbalsem is gemakkelijk aan te brengen met het het bolle gedeelte. 


De lipbalsem geeft een zacht roze kleur aan je lippen. Ook zit er een hele lichte shimmer in. De lipbalsem voelt lekker zacht aan en trekt ook redelijk goed in. Het enige min puntje wat ik kan bedenken aan de lipbalsem is dat wanneer je hem in je mond krijgt… Ja, ehm… Foutje? Maar wanneer je hem in je mond krijgt begint je hele keel te kriebelen… Wat minder lekker idee dus.

De lipbalsem is zowel verkrijgbaar bij de winkel van Yves Rocher als op de website. Normaal kost deze €3,90 maar op dit moment is hij verkrijgbaar met 40% korting. Hij kost nu dus €2,35. 

Gaat jou voorkeur naar blanco lipbalsems of naar lipbalsems met een kleurtje?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

