Review Ionen Borstel Kruidvat

Twee weken geleden schreef ik al een post over de Ionen borstel die ik bij de Kruidvat tegen kwam. In die post vertelde ik dat ik hem voor maar €9,99 daar had gevonden en hem daarom niet kon laten liggen. Nu na de borstel twee weken getest te hebben de review.



In de borstel moeten twee AAA batterijen. Deze kun je in het handvat doen. *klik* Wanneer je de batterijen er in hebt gedaan kun je de borstel aanzetten met de aan- en uit knop. Deze licht dan blauw op. Uit het gaatje wat te zien is op de tweede en derde foto komen de ‘ionen’. Wanneer je je gezicht dicht bij de borstel houdt voel je er heel zachtjes lucht uit komen. Ook ruikt het een beetje wat er uit komt. Hoe het ruikt kan ik niet echt beschrijven. Wanneer je je hand bij het gaatje houdt voel je de lucht niet eens. Daarvoor gaat het wel te zachtjes.

Ik denk dat dit het stukje is waar jullie het meest benieuwd naar zijn. Werkt de borstel ook echt? Nou eerlijk gezegd twijfel ik daar een beetje over. De borstel maakt mijn haar namelijk wel gladder wanneer ik het net heb geborsteld. Maar gedurende de dag pluist het weer net zo snel als normaal. De borstel zou je haar gladder en glanzender moeten maken. Glanzender? Daar heb ik zowiezo eigenlijk niks van gezien. Gladder… Ja, als je het hebt over ongeveer een half uurtje? Daarna is de werking van de borstel toch echt verdwenen…

Of ik de borstel aan zou moeten raden weet ik eerlijk gezegd niet echt. Ik heb namelijk behoorlijk dik en veel haar waardoor de borstel misschien bij mij zijn werking niet goed doet. Of dit bij meiden en vrouwen met dunner of minder haar anders is vraag ik me af. De borstel heeft wel het voordeel dat je het borstel gedeelte los kunt maken en zo goed kunt schoonmaken. Maar ja, een gewone haarborstel kun je natuurlijk zo onder de kraan doen om schoon te maken want daar zitten geen batterijen in. Echt enthousiast over de borstel ben ik dus niet. Wel zou ik nog graag willen weten wat de borstel doet voor meiden en vrouwen met dunner of wat minder haar. Als je hier ervaring mee hebt laat het dan please achter in de comments hier onder.

Deze borstel is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €9,99. Zelf ga ik denk ik toch liever voor een normale en goedkopere borstel en een tubetje met haar olie om gladder en glanzender haar te krijgen. Dit werkt voor mijn haar beter dan deze borstel.

Heb jij ervaring met een ionen borstel? Zo ja, wat is het resultaat bij jou?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Review Ionen Borstel Kruidvat

  1. Oh jammer, hij klonk zo handig.

    Like

  2. regina

    Ik heb de ionen borstel van Braun en deze werkt bij mij echt. Ik ben deze zomer van bruin haar naar bijna blond gegaan en normaal wordt je haar na zi’n verf beurt droog en stug. Maar toen ik de borstel ben gaan gebruiken ging dat stugge en droge echt weg. Mijn haar is nu echt zacht. Ik heb wel dun haar.

    Like

Geef een reactie

