Etos Blush

20121107-212941.jpg20121107-213615.jpgDeze blush zag ik liggen toen ik even snel de Etos in en uit ging. Na een snelle swatch besloot ik hem mee te nemen. Even een leuk aankoopje tussen de drukte door. Deze blush heeft niet een specifieke naam of een nummer maar heet gewoon ‘powder blush’. Lekker duidelijk dus.20121107-214236.jpgDe swatch. De blush heeft een mooie en frisse licht roze kleur. Ook heeft de blush een lichte shimmer in zich waardoor hij net dat beetje extra aan glow geeft op je gezicht als je snapt wat ik bedoel. De blush dekt mooi egaal en is met een normale blush kwast prettig aan te brengen. Ook blijft de blush gedurende de dag mooi zitten.20121107-214438.jpgHet kwastje wat er bij zit is jammer genoeg niet echt ideaal. Hij heeft namelijk behoorlijk harde haartjes waardoor de blush naar mijn mening niet normaal is aan te brengen. Jammer…20121107-214907.jpgAls laatste nog een foto een foto waar ik de blush draag. Voor de rest draag ik geen make-up puur omdat ik te lui was iets op te doen… Oeps…

De blush is verkrijgbaar bij de Etos en is dan ook van het Etos huismerk. De blush is lekker budget en ook een aanrader. Wel zou ik de blush met een andere kwast aanbrengen dan met het kwastje dat bij de blush zit. De blush kostte volgens mij €3,50.

Wat vind jij van de make-up van het Etos huismerk?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Etos Blush

  1. me

    Ik heb de mascara(bruine versie) van het Etos huismerk en zweer erbij, goedkoop en goed.

    Like

Geef een reactie

