Lookbook Favorites #11

Het is weer tijd voor een nieuwe lookbook favorites. De vorige keer vertelde ik al dat er nu natuurlijk weer outfits zullen verschijnen die draagbaar zijn met deze temperatuur. Het valt me op dat op lookbook nog steeds erg veel zomerse outfits voorbij komen. Langzaam aan beginnen er nu dan eindelijk wel wat meer winterse outfits voorbij te komen. Hier mijn favorieten van afgelopen tijd. Enjoy!

WAITING FOR THE MOON
BY BREANNE S., 21 YEAR OLD CAT FROM WINNIPEG, CANADA

Zelf ben ik echt dol op oversized kleding. Het zit lekker en is ook nog eens warm ook. De oranje kleur van de trui begin ik nu ook steeds meer op afbeeldingen en in de winkels tegen te komen. Super leuke kleur vind ik zelf. Een warm, pompoenachtig kleurtje.

TIGER MOUNTAIN
BY BREANNE S., 21 YEAR OLD CAT FROM WINNIPEG, CANADA

Hier nog een keer een soort gelijke trui in de zelfde oranje kleur. Na drie keer kijken zag ik dat het meisje op de foto het zelfde meisje is. Ook nog eens met de zelfde soort outfit, toch verschillen ze wel wat van elkaar.

LEATHER PANTS
BY NIKA H., INTERPRETER AND BLOGGER FROM UKRAINE

De leather pants is ook steeds meer op straat te zien. De broek is sexy en stoer te gelijk. Ook ben ik laatst een high waist model tegen gekomen.

HOT PINK
BY ANOUSKA P., BLOGGER @ ANOUSKAPROETTABRANDON.COM FROM DUBLIN

Woaw, deze blouse vind ik echt gewoon te geweldig! Hebben!! De kleur is echt super mooi. En de zwarte randjes en het zwarte kraagje maken het blousje echt helemaal af.

ONE MORE NIGHT
BY CHLOE T., 26 YEAR OLD CREEPY_STRANGER FROM MELBOURNE

Afgelopen week liet ik al de broek en het jurkje van de H&M met de aztec tribal print zien. Echt geweldig vind ik dit soort printjes op kleding. Ze zijn lekker vrolijk en maken je outfit gelijk wat sprekender.

Dit waren de outfits voor deze keer weer. Ik ben van plan de lookbook favorite posts te gaan afwisselen met Instagram Inspiration posts. Ook hier komen namelijk verschillende outfits  voorbij. Maar behalve outfits zitten er ook afbeeldingen tussen die mij gewoon inspireren. Niet alleen op het gebied van mode, maar ook make-up en accessoires.

Wat is jou favoriete kledingstuk of outfit?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Lookbook Favorites #11

  1. Oh die laatste is echt leuk mix&match, haar haar is ook gaaf! De ripped broek is stoer en die gewei ketting, mooi.

    Like

  2. Die bovenste 2 zijn idd leuk, ze vond het zelf waarschijnlijk ook wel heel leuk!;’) Haha. Maar weer hele leuke outfits alllemaal! xo

    Like

Geef een reactie

