‘Mees & Pien’ tweedehands winkeltje

Vandaag misschien een wat meer lokaal onderwerp dan anders. Zelf woon in namelijk in Gendt. Dit is een dorpje dat ligt tussen Arnhem en Nijmegen. Sinds deze week is er hier een tweedehands kleding winkeltje geopend. Eerlijk gezegd ben ik niet vol van tweedehands kleding. Maar het leuke aan dit winkeltje is, er wordt alleen merkkleding verkocht wat nog in een super staat is. Een kijkje waard dus dacht ik zo. En ja, ik vond ook iets leuks wat ik nog niet had.

 

 

 

Het jasje wat je ziet op de foto kocht ik in het winkeltje Mees & Pien. Het is een vest/jasje van het merk Only. Het is gemaakt van een gladstofje dat van een afstandje er oogt als leer. Op beide kanten van het jasje zit een zakje met een drukknoop en daarboven een rits. Ook is het merk Only er in gestikt. Van de binnenkant voelt het jasje lekker zacht aan. Het jasje ziet er nog super mooi uit. Eerlijk gezegd lijkt hij zelfs ongedragen. En dit voor maar €9,00! 

Behalve in het winkeltje kun je de kleding uit het winkeltje ook bestellen via internet. In de header staat aangegeven dat het een winkeltje is voor ‘hippe kinderkleding’, maar je kunt er dus ook meer dan genoeg dames en heren kleding vinden. Benieuwd geworden? Kijk dan snel even op www.meesenpien.nl .  Ook is het mogelijk zelf jou merkkleding die jij niet meer draagt bij hen in te leveren. Zij hangen het dan voor een leuk prijsje voor 12 weken in de winkel. Is de kleding na 12 weken niet verkocht, krijg je het gewoon terug. Is het wel verkocht dan krijg jij zelf 40% van de verkoopprijs, 21% gaat naar de belasting en 39% is voor Mees & Pien zelf. Wel zitten er natuurlijk een aantal voorwaarden aan de kleding die jij bij hen kunt inleveren. Kijk hier voor de voorwaarden.

Wat vind jij van tweedehands kleding?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “‘Mees & Pien’ tweedehands winkeltje

  1. Super leuk, en dat voor maar 9 euro !
    Vroeger, toen ik klein was, bracht mijn moeder ook wel eens kleding wat mijn zusje of ik niet meer paste naar zoiets, het was zeg maar een hele grote zolder, en daar verkochte ze het dan ook weer. Net zoiets als dit, maar dan voor kinderkleding! Echt goed verzonnen vind ik. xx

    Like

  2. Wat een koopje voor zo’n jasje, staat je vast fantastisch met dat tikkeltje stoer!

    Like

Geef een reactie

