KOH mint, purple, orange & green

Een poosje geleden liet ik jullie mijn eerste drie KOH lakjes zien. Eigenlijk vond ik deze lakjes die €14,95 per stuk kosten een beetje te duur om
nog een keer te kopen. Nu had ik een beetje geluk want ik had nog een cadeaubon liggen voor een winkel waar ze deze lakjes ook verkopen. Tsja, toen kon ik het natuurlijk niet meer laten om even te kijken en wat moois en aparts uit te zoeken.
20121031-185456.jpg20121031-185550.jpgOp de foto zie je van links naar rechts de volgende lakjes: Moss! 199, Skinny 290, Glamourous Purple! 131, Mint 208. Ik heb gekozen voor deze vier niet al te main stream lakjes naar mijn idee omdat ik de meeste basiskleurtjes al wel heb. Het leek me leuk om eens een keer wat anders er bij te nemen. Het lakje Moss! en het lakje Mint doen me echt denken aan de winter. Lekker toepasselijk dus voor komend seizoen

De lakjes van KOH kosten €14,95 per stuk. Behoorlijk prijzig dus. Wel is me opgevallen dat de kwaliteit van de lakjes echt super goed is. Voor verkoop punten kun je even een kijkje nemen op de site van KOH. Www.kohcosmetics.com/nl

Welk lakje wil jij als eerst geswatched zien?

6 reacties

Opgeslagen onder Nails

6 Reacties op “KOH mint, purple, orange & green

  1. Lonneke

    Moss&mint! 🙂 xx

    Like

  2. Oh ik zou graag een swatch zien van Glamourous Purple! 131…
    Kom je even kijken naar http://www.planetsl.wordpress.com ? We hebben er al een tijdje niet meer op gepost, maar we gaan de draad weer helemaal oppikken, de lay-out is al veranderd en de posts zullen ook een beetje anders zijn.
    Als je liever leest over celebrities, fashion en beauty kan je ook een kijkje komen nemen op mijn eigen blog: http://www.glasmetwater.wordpress.com
    xoxo S.

    Like

  3. Ik zou graag de Mint 208 graag eens zien,
    hij ziet er heel mooi uit!

    Like

Geef een reactie

