Opgemaakt en opnieuw gekocht

Nog niet eerder heb ik een opgemaakt post laten verschijnen op About Beauty and Fashion. Vandaag dus de eerste keer. Dit zijn namelijk drie producten die ik dagelijks gebruik en echt niet kan missen in mijn vaste routine.20121028-213102.jpgAls eerst de reiningsmelk van de Kruidvat. Deze reinigingsmelk gebruik ik dagelijks om mijn make-up te verwijderen en om mijn gezicht schoon te maken. Hij maakt mijn huid super lekker zacht. Zoals de titel van deze post al zegt heb ik de artikelen die hier voorbij komen ook opnieuw gekocht. Ik heb ongeveer een half jaar of misschien zelfs wel wat langer met een flacon gedaan. Deze kost €1,50 per stuk.

Het tweede product op de foto is de eyeshadowbase van Essence. Zelf draag ik standaard een lijntje eyeliner boven mijn oog. Jammer genoeg begint deze in de loop van de dag over te stempelen op mijn ooglid. Wanneer ik deze basis aanbreng op mijn ooglid is dit veel minder. Deze kost rond de €2,50 per stuk.

Het laatste product is de lipbalsem van Yves Rocher. Dit is al de tweede keer dat ik deze heb opgemaakt. Hij heeft je lippen echt super zachte lippen. Echt woaw! Deze is regelmatig met een aanbieding verkrijgbaar voor ongeveer €1,00. Normaal kost een stick volgens mij €2,50.

Heb jij producten die jij zowiezo opnieuw zou kopen als ze op zijn? Zo ja, welke?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

