H&M Aztec pattern dress

Gisteren liet ik jullie de look-a-like Mi Moneda ketting zien die ik van een vriendin heb gekregen. Ook vertelde ik dat dat tijdens het shoppen was. Ik ging natuurlijk zelf ook niet helemaal met lege handen naar huis. Eigenlijk wilde ik namelijk de Aztec Tribal print broek van de H&M heel graag hebben…20121027-193256.jpgJammer genoeg was deze broek helemaal uitverkocht… Uiteindelijk zag ik een leuk jurkje hangen met precies het zelfde patroon… Tsja, die moest ik hebben…20121027-194822.jpg20121027-202459.jpgDit jurkje kostte €14,95. De prijs valt dus reuze mee. Het jurkje heeft de zelfde print als de broek die ik zocht. Het is een strak model. Aan de voorkant van het jurkje zit van boven tot beneden een rits. Verder heeft het jurkje een klein mouwtje.

Wat vind jij van deze aztec tribal print?

25 reacties

Opgeslagen onder Fashion

25 Reacties op “H&M Aztec pattern dress

  1. Geweldig jurkje, zo kleurrijk en wat gaaf met die rits aan de voorkant!

    Like

    • Dankjewel! Ik had hem gister uit met het uitgaan. Dacht eerst, misschien wat te kleurrijk aangezien er schijnbaar maar erg weinig kleur wordt gedragen… Maar nee, ik vond hem te leuk om hem daarom niet aan te doen. Love it! xx

      Like

  2. Echt leuk! Ik hou echt van die aztec print! Ik wil echt zo´n broek ♥__♥

    Like

  3. Vicky

    I love it! Weet je soms of ze dit nog in een effen kleur hadden??

    Like

  4. lovefashion

    Ik heb de Aztec tribal gekleurde broek bestelt ben benieuwd! Weet je misschien wat ik erbij kan dragen?

    Like

    • Zelf heb ik de broek ook. Ik draag hem met een spijkerblouse, een zwart/grijs hempje en een bordeaux rode sjaal of met een grijshempje, met een bruin riempje en een zwart jacket. Ook hierbij de bordeaux rode sjaal. Zoek voor het jasje op ‘mees en pien’ dan vind je een post op about beauty and fashion met het jasje dat ik bedoel. Xx

      Like

      • lovefashion

        Bedankt voor de reactie, jammer genoeg was de broek uiteindelijk toch uitverkocht… balen!

        Like

    • Maaike

      ,lovefashion waar heb je die gekocht. Wil ook zo’n gekleurde broek die je heb hoe heet de site

      Like

  5. MeeChan

    wie weet of ze die broek nog hebben en in welke stad heb ik dan de meeste kans??

    Like

    • Lastig te zeggen. Ik had ook geluk in arnhem een poosje terug. De broek zou niet meer verkrijgbaar zijn in de winkel en toen paar weken later was hij er ineens toch weer. Ik zou zeggen gewoon goed zoeken en vragen in de winkel! X

      Like

  6. MeeChan

    Kan m op de site van de hm ook niet vinden😦 kom zelf uit groningen dus t duurt best lang om dan naar andere plaatsen toe te komen

    Like

  7. MeeChan

    Kun jij dan mischien ns een linkje plaatsen, want heb echt heel de site doorgezocht :O
    Wil m echt heel graag hebben en die van marktplaats is een 40 en denk dat die te groot gaat zijn😦

    Like

  8. leuke broek!?

    weet iemand een leuke site voor zo’n soort broek?😉

    Like

  9. Maaike

    Alsjeblieft help weet iemand een site voor de gekleurde aztec broek alsjeblieft help wil erg zo graag een heb gisteren bijna heel internet doorgezocht😦

    Like

Geef een reactie

