Mi Moneda Necklace

De meeste meiden kennen de ketting waar ik vandaag over schrijf wel. De kettingen van ‘Mi Moneda’. Dit zijn lange kettingen met daaraan een hanger in de vorm van een munt. Op deze munt kunnen verschillende dingen staan. Van teksten tot diamantjes en nog veel meer. Super leuk dus en ook super chique.

Hoeveel dat de hanger en de ketting samen kosten hangt af van welke soort je kiest. Zelf vind ik de hangers met de teksten er op erg leuk en de variant vol met kleine diamantjes. Aangezien ik de afgelopen tijd een beetje te veel er op los geschopt heb zit zo’n mooie Mi Moneda ketting er voor mij voorlopig even niet in. Toch is gister de Mi Moneda ketting een klein beetje in vervulling gegaan. Ik was namelijk met een vriendin even kijken voor een shirtje voor haar. Toen kreeg ik toch zomaar een look-a-like Mi Moneda ketting van haar!❤ Thanks Mop!

De ketting hierboven is dus mijn look-a-like Mi Moneda. Ik heb er nu eentje met kleine witte diamantjes er in. Super leuk vind ik zelf! Ook zit er nog een klein labeltje aan met het woord ‘Behave’ er op. Zelf koos mijn vriendin een zelfde soort exemplaar alleen dan met lichtroze diamantjes op het hangertje. De ketting is behoorlijk lang en komt bij mij tot halverwege mijn buik. Hij is echt super leuk draagbaar bij verschillende outfits. We vonden deze kettingen in een klein sieraden winkeltje in Arnhem voor ongeveer €15,00 per stuk.

Wat vind jij van de Mi Moneda kettingen?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Mi Moneda Necklace

  1. Oh leuk, altijd fun als je dupes ziet van dure dingen en hou van de glitters.

    Like

  2. an

    Hoe heet het winkeltje?

    Like

  3. I love them! Echt een super leuk kettinkje!❤ xo

    Like

Geef een reactie

