Bodymist Strawberry & Mango ‘The Bodyshop’

Echt veel van The Bodyshop heb ik nog niet. Toen ik deze super lekker ruikende bodymist sprays zag staan nam ik ze dan ook zonder twijfel mee. Er zijn verschillende geuren waaronder Aardbei, Mango, Kokosnoot en Bloesem.20121025-191506.jpgAlleen de flesjes van de bodymist zien er al leuk en fris uit. De kleurtjes zijn per flesje aangepast aan de geur. Ook staat het hoofd ingrediënt van de geur afgebeeld op het flesje. 20121025-191801.jpgWanneer je het zilverkleurige dopje er afhaalt komt er een zilverkleurig spray dopje tevoorschijn. Deze is het zelfde als die van de meeste parfums.

Zelf heb ik de bodymists in de geur aardbei en mango gekocht. Aarbei is echt gewoon zoet. Ik vind hem wel super lekker, maar hou je niet van zoete luchtjes? Dan is deze bodymist niks voor jou. De mango variant is wat minder zoet en wat frisser. Ook erg lekker naar mijn mening. Beide geuren blijven een behoorlijke poos hangen. Zelf gebruik ik de spray voornamelijk op mijn kleding en haar. Gewoon eigenlijk als extratje. De geuren overheersen niet, ook niet in combinatie met je parfum. Het blijft meer een frisse aanvulling. Soms wilt het nog wel eens zo zijn dat body mist sprays vlekken op je kleding. Dat doen deze niet! Nog een pluspunt dus!

Deze bodymists zijn verkrijgbaar bij The Bodyshop. Ook zijn ze verkrijgbaar in de geuren grapefruit, coconut, vanilla, satsuma, shea, moringa, mango en strawberry. Een flesje kost €12,00.

Gebruik jij een bodymist? Zo ja, welke?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “Bodymist Strawberry & Mango ‘The Bodyshop’

  1. Oh die lijken mij lekker! Toch ook maar eens in de winkel uitproberen!!

    Like

  2. De geuren vanille en shea vond ik overheerlijk ruiken in de winkel!

    Like

  3. Katja

    Hee, kben als eerste super fan van de bodyshop ! en ik vind zelf mango lekkerder, welke heb jij ? of allebij ;b

    Like

Geef een reactie

