High tea

Vandaag zag ik iets leuks voorbij komen op de blog fablouise.nl. Zij vertelde dat ze bij de Xenos leuke pakketjes met high tea zakjea kon vinden. Die moest ik uitproberen.20121022-221506.jpgAlleen de doosjes zien er al super schattig uit. Het is gelijk duidelijk wat voor een smaak de thee heeft.20121022-221807.jpgOp de achterkant staat een leuk verhaaltje over het ontstaan van de bekende high tea.20121022-222009.jpg20121022-222135.jpg20121022-222253.jpg20121022-222423.jpgDe doosjes kosten €1,00 per stuk en zijn verkrijgbaar in volgens mij 8 tot 10 verschillende smaken. Ieder doosje bevat 10 zakjes. De thee ruikt echt heerlijk naar de aangegeven smaak. Deze high tea doosjes kun je vinden bij de Xenos.

Heb jij wel eens een high tea gedaan? Hou jij van thee?

10 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

10 Reacties op “High tea

  1. me

    Hij ruikt heerlijk maar smaakt het ook nog een beetje. Al eerder thee van de Xenos gehad die heerlijk rook maar de smaak van wat ik rook (b.v. citroen) was niet terug te vinden in de thee.

    Like

  2. Lonneke

    Bij welke xenos heb je deze gekocht? Xx

    Like

  3. Ze klinken echt lekker en zo chique, high tea. Heb laatst de groene Beijing thee daar gekocht, maar die smaakt toch wat vreemd, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn smaakpapillen.

    Like

  4. Ze zijn lekker he! En zien er super lief uit! Ik heb er ook 3! Kijk op lipstickkiss.nl

    Like

Geef een reactie

