C02 Hunting Heritage Catrice

Eergister liet ik jullie al de Lip Gloss Stick uit de collectie Upper WILDside van Catrice zien. Vandaag de beurt aan het lakje dat ik heb gekocht van deze collectie. Ik koos het blauwe lakje genaamd C02 Hunting Heritage.

20121019-212051.jpgDe verpakking van beide producten vind ik er leuk uit zien. Bij beide producten zie je het leuke patroontje van de collectie terug.

Het lakje C02 Hunting Heritage heeft een navy blauwe kleur. Het lakje dekt mooi. Wel heeft het lakje twee laagjes nodig. Het eerste laagje dekt namelijk niet helemaal dicht. Er zijn nergens streepjes of bubbels te zien wanneer er twee laagjes aangebracht zijn. Ook heeft het lakje een fijn breed kwastje zoals we gewend zijn van Catrice. Hierdoor is de nagellak gemakkelijk en netjes aan te brengen op je nagels.

De limited edition collectie Upper WILDside is verkrijgbaar tot het einde van deze maand bij de Kruidvat. Dit lakje kost €2,59 per stuk en is verkrijgbaar in nog vier andere kleuren. Benieuwd naar de andere kleuren? *Klik*

Wat vind jij van deze kleur nagellak?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “C02 Hunting Heritage Catrice

  1. Mooie kleur! Ik moet vanmiddag nog bij de kruitvat zijn dus ik ga zeker even kijken!😀
    x

    Like

  2. Wat een mooie kleur ! deze heb ik bij ons in het kruidvat nog nooit gezien , volgende keer toch wat beter kijken precies !🙂 xoxo

    Like

Geef een reactie

