Shoplogje Upper WILDside + review Lip Gloss Stick

Van de week vertelde ik het al. Stiekem was ik toch wel benieuwd naar het blauwe lakje en de rode lip gloss stick uit de limited edition collectie genaamd Upper WILDside van Catrice. Deze heb ik van de week dan ook gekocht. Vandaag een klein shoplogje en ook gelijk de review van de lip gloss stick.20121019-212051.jpgDe verpakking van beide producten vind ik er leuk uit zien. Bij beide producten zie je het leuke patroontje van de collectie terug.20121019-212338.jpgDe lipstick neigt meer naar oranje dan ik had verwacht. De naam C02 Red Rocks! vind ik dan ook niet helemaal tot zijn recht komen.

20121019-212602.jpg  20121019-212634.jpg
Op de eerste foto zie je mijn lippen zonder iets er op. Op de tweede foto mijn lippen met de lip gloss stick er op. De lip gloss stick kleurt tussen het rood en oranje in. Hij geeft je lippen niet echt een knalkleur maar net een subtiele tint. Toch heeft deze kleur wel wat. Mijn lippen voelen echt super zacht aan met deze lip gloss stick er op. Ook ruikt de lip gloss stick een beetje noot achtig.

Deze producten zijn tot eind oktober te vinden in de schappen van Catrice bij de Kruidvat. De lip gloss stick kost €3,89 per stuk en is ook nog verkrijgbaar in een meer oranje kleur. De nagellak heeft de naam 01 Be Aztec! en kost €2,59 per stuk. De review van de nagellak kunnen jullie deze week ook verwachten.

Wat vind jij van deze kleur op je lippen?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Shoplogje Upper WILDside + review Lip Gloss Stick

  1. Pingback: C02 Hunting Heritage Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

