Palmer’s Ultra Moisturizing Lip Balm

We gaan weer richting de winter, en in de winter heeft de tere huid van je lippen veel te verduren. Door de lage temperaturen, de winterse buien, de wind en de droge lucht van de verwarmingen barsten je lippen sneller. Je lippen worden schraal of er zijn scheurtjes te zien. Behoorlijk pijnlijk. Iedereen kent er wel wat middeltjes voor zoals Vaseline en Labello. Maar vandaag ga ik het niet over die merken hebben, maar over het merk Palmer’s.

Wat is er nieuw?
De vernieuwde lipbalsems van Palmer’s bevatten beide een hoge concentratie cacoaboter die nu ook verrijkt is met vitamine E. Vitamine E hydrateerd de droge, ruwe en beschadigde huid. Perfect dus voor je lippen in de winter. Ook helpt het de huid te beschermen tegen UV-schade. Beide lipbalsems bevatten SPF15. Behalve op je lippen kunnen de producten ook gebruikt worden op andere gevoelige delen in je gezicht zoals je neus en oren. De lipbalsems van Palmer’s hebben een vernieuwde verpakking gekregen en ook de balsem zelf is veranderd. De voorheen rechte stick is nu schuin. Dit om het gebruikersgemak te verbeteren. Behalve de nieuwe verpakking is er ook een nieuwe variant van de balsems gekomen. Namelijk die met Dark Chocolat & Cherry. Deze heeft de zelfde eigenschappen als de originele variant maar geeft je lippen een subtiel kleurtje en laat ze ook nog eens lekker ruiken en smaken.

Over Palmer’s
Palmer’s is een van de eerste Amerikaanse huidverzorgingsmerken. Al meer dan 160 jaar geleden werd het merk op de markt gebracht. Palmer’s gebruikt in al haar producten de Cocoa Butter Formula. Hierdoor is het merk uitgegroeid tot een ware leider op het gebied van Cocoa Butter in verzorgingsproducten. Alle producten bevatten een hoge concentratie Cocoa Butter en zijn inmiddels in meer dan 130 landen verkrijgbaar.

De balsems zijn inmiddels al verkrijgbaar bij de drogisterij. Deze kosten €2,09 per stuk en bevatten 4 gram aan lipbalsem.

Welke lipbalsem gebruik jij het liefst?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “Palmer’s Ultra Moisturizing Lip Balm

  1. Lonneke

    Ik ben verliefd op dit merk! Wist niet dat er een nieuwe variant lipbalsem was maar ga m snel halen🙂 heb uit australie heerlijke douchegel meegenomen van dit merk (is helaas bijna op en niet in nl verkrijgbaar..) De bodylotion is ook fijn! Xx

    Like

    • Oke, Ik ga eens opzoek of ik de douchgel en de bodylotion ergens kan vinden. Ik begin eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar deze producten van Palmer’s… En ik hou ook nog eens van producten met daarin cocoa boter. Echt iets voor mij dus! Nog meer tips voor producten die jij aan zou raden? xx

      Like

      • Lonneke

        De bodylotion is gewoon bij kruidvat verkrijgbaar maar de douche variant helaas niet😦 ben wel benieuwd of jij die ergens kan vinden want ben echt verliefd op die douchegel! Verder ben ik ook heel blij met de oil-free acne wash van neutrogena uit de serie pink grapefruit. Deze ruikt heel erg sterkt maar werkt goed voor mij🙂 heb deze ook nog niet in nl gezien.. en ik weet niet of je de applelicious glossy lip balm van nyc al hebt gezien maar hier ben ik ook erg enthousiast over xx

        Like

      • Ja ik heb de applelicious glossy lipbalms van NYC ook al in mijn bezit. Ben alleen nog opzoek naar de rode variant en een van de kleuren die ik nu al heb die draait niet uit als je begrijpt wat ik bedoel… Echt shit dus… Ik ga eens kijken voor de Palmer’s producten en als ik iets vind laat ik et je weten! xx

        Like

      • Lonneke

        Jaa die rode kon ik ook al niet vinden!! Let me know als je die vind oke :p

        Like

Geef een reactie

