“Upper WILDside” LE CATRICE

Oke, misschien ben ik wel een beetje aan de late kant. Ik was namelijk behoorlijk aan het twijfelen of ik wel of geen post over deze Limited Edition collectie van Catrice voorbij zou laten komen. De LE genaamd ‘Upper WILDside’ ligt namelijk al vanaf september in de schappen. Aan het einde van deze maand gaat hij er dan ook al weer uit. De rede waarom dat ik twijfelde was omdat ik hem er niet al te spetterend uit vond zien. Toen ik van de week bij de Kruidvat was veranderde dit. Voornamelijk door de lip gloss sticks uit de collectie. Daarom dus alsnog deze post met daarin de producten van de LE. Deze LE is deze maand nog te vinden in de schappen bij de Kruidvat.

01 Be Aztec!, 02 Urban Outrider & 03 The Place To Be: Prairie
Dit zijn drie long-lasting cream eyeshadows. Dankzij de flockapplicator is de crèmige textuur die lang houdt gemakkelijk op de oogleden aan te brengen. Ook hebben alle drie de kleuren een mooie pigmentatie. Deze kosten €3,39 per stuk.

01 Wild, Wild West-side & 02 Red Rocks!
Hier dan de producten die me over de streep trokken om toch deze LE online te zetten. Vooral de rode variant van deze Lip Gloss Sticks spreekt me erg aan. Deze ga ik dan ook zeker komende week even halen. Deze kosten €3,89 per stuk.

Sun Teint Bronzing Gel
Hier een product wat ik nog niet ken. Na ja, bronzer ken ik natuurlijk wel, maar niet in deze vorm. Dit is een bronzing gel in plaats van een bronzing powder zoals ik gewend ben. De glanzende bronzing gel geeft het gezicht een natuurlijke glans en het lichaam een sunkissed look. De geltextuur is gemakkelijk aan te brengen en geschikt voor alle huidtypes. Let op! Dit is geen zelfbruiner. Deze kost €3,99 per stuk.

01 Be Aztec!, 02 Hunting Heritage, 03 Urban Outrider, 04 Wild, Wild West-side & 05 Red Rocks!
Zoals we gewend zijn van Catrice bevat ook deze collectie een aantal nieuwe lakjes. Deze lakjes hebben allemaal een suede matte finish. Het blauwe lakje 01 Be Aztec! spreekt mij ook nog wel aan. Of ik deze haal weet ik nog niet zeker. Deze lakjes kosten €2,59 per stuk.

Suede Beauty Bag
Als laatste hoort dit make-up tasje nog bij de collectie. Handig om al je spulletjes in op te bergen of mee te nemen. Deze beauty bag kost €3,59 per stuk.

Deze limited edition collectie is nog tot eind oktober in de schappen bij de Kruidvat te vinden. Alle producten zijn weer lekker budget zoals we gewend zijn van Catrice.

Ga jij iets kopen van deze collectie? Of heb jij al iets hiervan gekocht?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op ““Upper WILDside” LE CATRICE

  1. Pingback: C02 Hunting Heritage Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

