Nail tools voor onderweg

Zelf heb ik er altijd last van… Precies op het moment dat ik geen vijl in mijn tas heb zitten breekt mijn nagel af. En misschien herkennen jullie mijn gevoel dan wel. Ik irriteer me namelijk dan helemaal dood aan die afgebroken nagel met alle haakjes er aan… Toen ik laatst aan het shoppen was kwam ik bij de Claire’s een leuk, simpel maar compleet nagelsetje tegen die ook nog gemakkelijk mee te nemen is in je tas.

Jammer genoeg was er niet echt heel veel keus voor de buitenkant van het setje. Uiteindelijk koos ik deze met een panter printje er op. Voor zo ver ik me nu kan bedenken heb ik eigenlijk helemaal niks met panter print. Toch vond ik deze er wel leuk uitzien. Ook is het setje niet al te groot waardoor het gemakkelijk in je tas past.

Wanneer je het setje openmaakt vind je een nagelschaartje, een nagel knippertje, een klein bokkenpootje, een pincet en een vijl. Super handig dus. Zoals je kunt zien zitten alle tools vast in een lusje. Ook zijn de scherpe tools beschermt met een plastic dopje. Dit zie je bij het schaartje.

Dit setje heb ik bij de Claire’s gekocht. Deze kost €9,95. Behalve dit setje met panter print hebben ze ook nog andere printjes. Ook komen er steeds weer andere voor in de plaats. Het setje is handig, compleet en compact. Gemakkelijk mee te nemen dus en daardoor ideaal voor onderweg. Ook heb je alles bij de hand wat je nodig kunt hebben.

Misschien is het jullie wel opgevallen dat er de laatste tijd wat minder reviews van beauty producten online zijn verschenen. Graag zou ik willen weten welk product jij zou willen dat ik voor jullie test en vervolgens review. Als ik in de winkel sta zie ik namelijk genoeg leuke en mooie beauty producten staan, maar graag zou ik jou mening willen weten over wat jij graag zou willen zien. Dit mag je me vertellen bij de comments, maar je mag me natuurlijk ook een mailtje sturen als jij dat fijner vind. Dit kan naar aboutbeautyfashion@hotmail.com. Alle ideetjes zijn welkom!

Zit er bij jou standaard een vijl in jou tas? Of is zo’n setje ook wel wat voor jou?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “Nail tools voor onderweg

  1. Lonneke

    Ik heb laatst een vijl gekocht bij de kruidvat voor n euro, die zit nu bij mij in de tas 🙂 xx

    Like

Geef een reactie

