DIY: Pinterest finds

Het is al weer even geleden dat er een DIY post is verschenen op About Beauty and Fashion. In de tussen tijd heb ik er wel genoeg voorbij zien komen, maar niet echt waarvan ik zou zeggen, Woaw… die ga ik maken. Toch heb ik er een aantal tussen uit geplukt en die laat ik vandaag zien. Het zijn allemaal DIY’s die uitgelegd zijn aan de hand van een afbeelding. Deze heb ik allemaal gevonden op Pinterest. De DIY’s zijn simpel, maar toch creatief en leuk. Enjoy!

DIY diy DIY

Make a Heart-Shaped Ring Out of Wire

Oh I am so making this shirt. :)

Tutorial for a Retro beaded bracelet via duitang.com: Does any one know the original source of this? #DIY #Beaded_Bracelet #duitang

necklace

P.S.- I made this... Ombre Short   #PSIMADETHIS #DIY #OMBRE

ps i made this

Waxed Denim

Bracelet made from ribbons and washers.

handbag charm

Wil je meer DIY’s voorbij zien komen? Volg mij dan op Pinterest. Daar heb ik een bord speciaal voor leuke DIY afbeeldingen.

Welke DIY vind jij er het leukste uit zien? Ga jij er een maken?

3 reacties

Opgeslagen onder DIY

3 Reacties op “DIY: Pinterest finds

  1. hahah wat een leuke DIY’s en de meeste zijn nog eenvoudig ook!

    Like

Geef een reactie

