FOTD: Uitgaanslook

Na een lange tijd is het vanavond eindelijk weer eens tijd om lekker uit te gaan. Feesten, lekker dansen en gewoon even geen gestress over van alles en nog wat. Bij het uitgaan hoort natuurlijk een uitgaanslook. Voor ik uit ga ga ik meestal lekker in bad, dan mijn make-up doen, haartjes doen, kleren uitzoeken en m’n nagels lakken. Na ja, hier mijn look van vanavond.

Op mijn gezicht draag ik de cream primer van Gosh, daaroverheen heb ik de bb-cream voor de normale huid van Garnier aangebracht. Op mijn wangen draag ik het NYC color wheel in A725 Rose Glow. Aan oogmake-up draag ik de eyeshadow base van Essence, de pigments in de kleur Strawberry Smoothie en Cotton Candy. Verder heb ik een eyeliner aangebracht boven mijn oog en wat mascara op mijn wimpers. De mascara die ik heb gebruikt is de Big Bold Mascara van NYC. Op mijn lippen draag ik een heel klein beetje Lip Tint van Catrice in de kleur 030 Are You Red-y?.

De kleur Cotton Candy heb ik over mijn gehele ooglid aangebracht. Dit is een pigment met een behoorlijke shimmer er in. In mijn arcadeboog heb ik gebruik gemaakt van de kleur Strawberry Smoothie. Om deze wat qua kleur te laten verschillen heb ik deze aan de binnenkant behoorlijk geblend en aan de buitenkant maar een klein beetje. Op deze manier is hij dus donkerder aan de buitenkant.

Op mijn nagels draag ik het lakje Red Wine van het merk KOH. Het lakje dekt mooi, droogt snel en is gemakkelijk aan te brengen.

Wat draag jij meestal aan make-up met het uitgaan?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder FOTD

Geef een reactie

