Turquoise & glitters nail-art

Vandeweek was ik weer eens aan het spelen met nagellak. Als je mij volgt op Instagram heb je de foto’s al voorbij kunnen zien komen. Het resultaat: een turquoise French manicure met glitters.20121010-222546.jpgAls eerst bracht ik een basecoat aan. Vervolgens lakte ik de tip van mijn nagel turquoise. Hiervoor gebruikte ik het lakje 98 Turquoise & Caicos van Essie.20121010-222917.jpgVervolgens bracht ik op het randje nog een glitter topcoat van Essence aan. Dit lakje heet 10 Glorious Aquarius. In deze topcoat zitten glitters van verschillende groottes in aqua kleurtjes. Als laatst bracht ik nog een topcoat op mijn nagels aan.

Het lakje van Essie is verkrijgbaar bij de Etos voor €9,95. Het lakje van Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister voor volgens mij €2,79.

Wat vind jij van een gekleurde French manicure?

7 reacties

Opgeslagen onder Nails

7 Reacties op “Turquoise & glitters nail-art

  1. Lonneke

    Heel erg vet! Wou dat mijn nagels zo lang waren xx

    Like

  2. Prachtige nagels en wat een geluk dat je zoveel nagel hebt om te beglitteren!

    Like

  3. Pingback: Nail care | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

