Make-up reinigingsdoekjes Primark

In mijn shoplogje van de Primark zag je de make-up reinigingsdoekjes al voorbij komen. Vandaag een korte review met daarin wat ik van de doekjes vind.

De verpakking ziet er lekker girly uit. Hij heeft een knal roze kleur met roze en zwarte letters. Verder is er gelijk duidelijk wat het is en kun je ook zien voor welk huidtype deze doekjes zijn. Voor €1,50 heb je twee pakjes met daarin ieder 25 doekjes.

Wanneer je de stikker openmaakt komt de opening tevoorschijn waar je de doekjes uit kunt halen. Dit is gewoon het zelfde als bij de meeste make-up reinigingsdoekjes. Minder aan dit soort verpakkingen vind ik dat wanneer je er een aantal keer een doekje hebt uitgehaald, hij nooit meer zo goed sluit als in het begin.

 

De reinigingsdoekjes ruiken lekker fris en ook een beetje zoet. De doekjes irriteren mijn huid niet. Zoals jullie misschien al wel weten is mijn huid erg gevoelig voor gezichtsproducten. Vaak krijg ik een geïrriteerde en uiteindelijk onzuivere huid. Bij deze doekjes is dat dus niet het geval. Ook halen de doekjes mijn make-up er redelijk gemakkelijk af. Voor de eyeliner moest ik om het laatste beetje weg te krijgen iets harder boenen maar mijn mascara en de grootste hoeveelheid aan eyeliner werd gemakkelijk verwijderd.

Kortom: De doekjes werken fijn, irriteren niet en ruiken lekker. Wil je doekjes die zonder enige druk alle make-up verwijderd, dan zijn deze doekjes misschien niet helemaal ideaal voor jou. Zelf gebruik ik de doekjes voornamelijk wanneer ik ergens anders slaap. Dan vind ik dat toch net wat gemakkelijker dan watjes en een fles reinigingsmelk mee te nemen. Groot voordeel: De doekjes kosten maar €1,50 per 50 doekjes.

Waarmee verwijder jij jouw make-up?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

