Bourjois Python

Al eigenlijk sinds het lakje uit is wil ik hem super graag hebben. Het Bourjois Python lakje! Hij crackt net wat anders al de crackle lakjes die we al kennen. Super vet dus… Vandaag laat ik jullie het lakje zien!

De verpakking van de nagellak ziet er al leuk uit. Om de dop zit namelijk een rand met het python patroontje wat je door het lakje op je nagels hoort te geven.






Oke… Serieus, als je naar het lakje blijft kijken wanneer je hem op doet en hij begint op te drogen, zie je het lakje gewoon breken! Super vet! Onder de python top coat draag ik het goudkleurige lakje 650 Goldfinger van Catrice. Het is me opgevallen dat wanneer je een dikker laagje van de top coat aanbrengt de stukjes groter zijn dan wanneer je de nagellak heel dun aanbrengt. (Dik ->;wijsvinger, ringvinger & pink, Dun ->;middelvinger). Wel is de kleur van het lakje echt super. Hij dekt heel mooi gepigmenteerd, er zijn geen strepen of bubbels te zien en hij droogt echt snel… Aanrader dus!

Het lakje is bij de DA en de Etos te vinden in de schappen van Bourjois. Het lakje kost €8,50 per potje en bevat 10 mL aan nagellak.

Wat vind jij van dit soort lakjes?

9 reacties

Opgeslagen onder Beauty

9 Reacties op “Bourjois Python

  1. Lonneke

    Wauw echt supergaaf!

    Like

  2. Ik heb er ook een blogpost over geplaatst😀

    Like

  3. Ik vind em echt heel gaaf, maar het is wel in het rood & ik zou eerder bruin/groenig doen voor Pythoncrackle, maar waarschijnlijk ga ik em toch kopen ^^

    Like

    • Bruin/groenig lijkt me ook mooi voor dit lakje ja. Maar toch heeft rood ook wel wat hoor. Ook blijft het lakje echt super goed zitten. Heb hem vorige week donderdag volgens mij opgedaan en hij zit er nu nog precies zo op. x

      Like

  4. Zo gaaf om je foto’s te zien cracklen! Mooi kleurtje ook.

    Like

  5. uhmmm ik heb em gekocht haha,,
    moet de onderste nagellak droog of nat zijn??
    want bij mij ziet t er niet zo uit😦

    Like

Geef een reactie

