Uitslag Bday Winactie!

Gister vertelde ik het jullie al, vandaag maak ik bekend wie het leuke make-up setje heeft gewonnen met daarin producten van NYC, Catrice en Essence. Zoals de meeste al wel weten liep deze winactie vanaf 29 juni omdat ik toen 18 werd.De beauty producten die je hierboven op de foto ziet kon je winnen. Dit zijn deExpress Dry Drops van Essence, het lakje 090 Karl Says Très Chiq, de lipstick220 Mrs Brightside en het NYC Color Wheel in de kleur 725A Rose Glow.

Wat je moest doen om te winnen:

– Laat een comment achter met daarin de meest orginele B-day Wish en de mededeling dat je mee doet aan de winactie.
– Volg mij op twitter  en RT de volgende zin:  
‘RT Doe mee met de B-day winactie van @L_Aarntzen op https://aboutbeautyfashion.wordpress.com Klik hier voor meer: https://aboutbeautyfashion.wordpress.com/2012/06/29/b-day-winactie’
– Volg mij op Bloglovin en Like deze post of volg mij via WordPress en Like daar deze post

De winnares!
Ik heb de winnares uitgezocht op basis van de meeste eisen die vervult zijn. Daaruit bleek dat Inge @PhiToe aan de meeste eisen had voldaan van alle deelneemsters. Gefeliciteerd Inge! Als je je gegevens mailt naar ‘aboutbeautyfashion@hotmail.com’ komt het pakketje jou kant op! Is er tot en met woensdag 3 oktober nog niet gereageerd, dan kies ik een andere winnares uit.

Bedankt voor het meedoen met de winactie lieve lezeressen. Ik hoop dat ik snel weer een winactie kan houden en ga dus zeker opzoek naar leuke samenwerkingen en prijzen!

xx Lisa

5 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

5 Reacties op “Uitslag Bday Winactie!

  1. Jippie, dat ben ik.
    Het mailtje is onderweg!

    Liefs,
    Inge

    Like

  2. PICK ME AN OUTFIT

    Hejj

    Ik weet niet of je het al door had, maar ik heb sinds kort een ander domein. Dus als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe posts volg me dan via Bloglovin , Facebook of Google+ 😉

    Like

Geef een reactie

