Iphone 4s

Eindelijk heb ik er dan een. Een iphone. Eigenlijk was ik van plan de nieuwe iphone 5 te kopen die afgelopen vrijdag uit is gekomen in Nederland. Uiteindelijk ging vorige week maandag mijn oude mobiel toch echt kapot en besloot ik toch maar de iphone 4s te nemen in plaats van de iphone 5. Hiermee bespaarde ik ook nog behoorlijk wat geld ook. Shopping money laten we het maar noemen haha.

20120930-181546.jpg
Behalve de Iphone kocht ik ook al twee hoesjes om mijn Iphone mee te beschermen. Ik koos een zwarte en een licht roze hoesje uit.

20120930-182014.jpg20120930-182120.jpg
Deze hoesjes heb ik gekocht op de site www.focalprice.com. Op deze site kun je ook al hoesjes voor de Iphone 5 vinden voor leuke prijsjes.

p.s. Hou About Beauty and Fashion goed in de gaten want vanaf vandaag is de b-day winactie gesloten. Hierover zo nog een post.

Wat voor een mobiel heb jij? Doe jij al mee aan de winactie?

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Iphone 4s

  1. Ik heb nog een gewone met Wifi, meer dan genoeg maar toch prikt het een beetje voor een iPhone :p

    Like

    • Haha, ja ik wilde echt al super lang een iphone… Heb iedere keer gewacht op de iphone 5… Maar het duurde me allemaal toch te lang, en de iphone 5 kan niet heel veel meer dan de iphone 4s… En ik heb op deze manier toch best wat geld bespaard… Is ook wel lekker. Ben nu wel helemaal gelukkig met mn iphone. Echt heel fijn en gemakkelijk:) Ideaal! xx

      Like

  2. De 4s is echt mooi! En ook zulke leuke hoesjes zijn er voor:D Ik heb galaxy Ace, die is ook super(:

    Like

Geef een reactie

