Essie – 230A Recessionista

Het is al weer even geleden dat er een nagellakje voorbij is gekomen op About Beauty and Fashion. Vandaag is het daarvoor dus weer de hoogste tijd! In mijn shoplogje van de Vero Moda vertelde ik al dat de kleuren bordeaux rood, donker groen en oker geel helemaal terug komen deze winter. En ja, dan moet ik er natuurlijk een nagellakje van hebben.

Het flesje ziet er precies het zelfde uit als alle andere nagellakjes van Essie. De witte letters op de zijkant, de merknaam gedrukt in het glas op de andere zijkant. Tsja, echt veel meer kan ik niet over het flesje zeggen aangezien we deze allemaal denk ik al wel kennen.

Zonder flits

Met flits

Oke, de swatches zijn echt heel anders als dat het lakje er in het echt uit ziet. Zoals je kunt zien ziet het lakje op de foto met de swatches er ineens paars uit in plaats van bordeaux rood zoals op de eerste foto. Oke, dit is dus niet helemaal mijn kleur jammer genoeg. Wel dekt het lakje zoals we gewent zijn van Essie erg mooi en egaal. Geen bubbeltjes, geen streepjes en mooi gepigmenteerd.

Persoonlijk vind ik de lakjes van Essie erg fijn. Jammer vind ik dat deze kleur er dus op je nagels echt anders uitziet als in het flesje. De flesjes nagellak van Essie zijn onder andere bij de Etos te vinden. Deze kosten €9,95 per stuk en bevatten 13,5mL.

Ken jij lakjes die heel anders op je nagels uitpakken als verwacht?

LET OP! Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas acht personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier! LET OP: De winactie loopt 29 september ten einde! Dus doe nog snel mee!

8 reacties

Opgeslagen onder Nails

8 Reacties op “Essie – 230A Recessionista

  1. De nagellakkleur op de eerste foto vind ik echt wel mooi, heel passend voor dit seizoen! En echt frustrerend als je foto er niet ui wil zien als the real deal he =]

    Like

Geef een reactie

