About Beauty and Fashion Webshop

Al weer even ben ik mijn eigen web winkeltje gestart. In dit web winkeltje verkocht ik eerst alleen zelfgemaakte sieraden. Sinds gister is er een hoop veranderd. Behalve zelf gemaakte sieraden kun je nu ook leuke kleding vinden op de webshop. Hier een paar items die je kunt vinden op de webshop van About Beauty and Fashion. (Klik op de afbeelding om naar het item in de shop te gaan)

Long Dipped Dress

Roze of Groen blouseje

Denim Jacket

High Waist Short

Jeffrey Campbell Lita`s Look-a-likes

Mustache ketting

Vintage Flower Maria Bangle armband

Dust Plug BowAls je nog iets mist in het web winkeltje of wanneer je opmerkingen of tips hebt laat het me gerust weten! Items, waaronder kleding en accesoires, die je hier op About Beauty and Fashion voorbij ziet komen zullen vaak ook verkrijgbaar zijn in de webwinkel! Dit zal ik dan natuurlijk ook vertellen in de post met die items.

Heb jij nog leuke aankopen gedaan? Ben jij nog opzoek naar iets?

LET OP! Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas acht personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier! LET OP: De winactie loopt 29 september ten einde! Dus doe nog snel mee!

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “About Beauty and Fashion Webshop

  1. fashionourlove

    Wauw,, super leuke kleding verkoop je in je webshop!! xx

    Like

  2. Lonneke

    Haha ik snap al waarom je de links van de verkopers niet wou geven :p zo kan je er zelf veel winst op maken… Jammer!! Xx

    Like

    • Nou nee, het zit net iets anders eigenlijk. Ik heb de kleding waarvan de link werd gevraagd op ebay gekocht. Toen ik mijn vader vertelde dat het me wel wat leek om dingen te verkopen zei hij dat hij iemand kende in china via zijn werk die dat soort dingen opkoopt. Daar kreeg ik verschillende items van te zien en een aantal van die items waren dus het zelfde als wat ik zelf al had besteld. Aangezien ik positieve reacties kreeg op die items wil ik deze dus verder verkopen. De foto’s zijn inderdaad nog wel het zelfde als uit de post, maar dit zal nog worden aangepast. Zelf verdien ik er niet echt veel op. Alleen de verzendkosten eigenlijk. Verder verkoop ik het gewoon zo goedkoop mogelijk. De links van de ebay kleding heb ik niet meer. Niet omdat ik ze niet wil geven maar omdat alle lijsten op mijn ebay profiel gewoon helemaal leeg zijn:S Ik kan dus ook geen traceercodes vinden of wat dan ook… Ik hoop dat je het zo begrijpt. xx

      Like

Geef een reactie

