Lookbook Favorites #10

Vorige week vertelde ik al dat ik behoorlijk wat leuke outfits had gespot op Lookbook.nu. Daarom nu sneller een post dan anders. De post ziet er weer het zelfde uit als anders. Klik op de titel van de outfit voor de outfit zelf, en klik op de naam van de outfit blogster voor de pagina van de blogster. Enjoy!

ONE KILOMETER
BY ANASTASIA S., 23 YEAR OLD SHOES’ GIRLFRIEND FROM JAKARTA – STAYING IN PARIS

Dit is wel een beetje eng eerlijk gezegd. Met dat jurkje heb ik namelijk meerdere keren in mijn handen gestaan bij de H&M en ook de schoenen staan al een hele poos op mijn wishlist. Ik vind deze outfit heel leuk en vrouwelijk. Wel had ik zelf een legging of panty onder het jurkje aangedaan. Ook de tas vind ik er heel leuk, schattig en fris uitzien.

MAUVE & BLACK
BY JENNIFER G., 25 YEAR OLD NATIVE FOX FROM CALIFORNIA

Een zomerse maar schattige outfit. De kleur van het jurkje vind ik echt heel mooi. Ik mis wel iets van een simpele armband om de outfit net dat beetje extra te geven.

MAJOR LAZER – GET FREE ( ANDY C REMIX) / MAFFASHION
BY JULIETT K., MAFFASHION FROM POLAND

Dit jurkje ziet er stoer en toch vrouwelijk uit. Ik denk dat ik hem niet zo snel als jurkje zou dragen maar eerder gewoon met een skinny jean of een broek legging er onder.

PEARLS
BY PETRA K., 15 YEAR OLD GIRL FROM UMEÅ, SWEDEN

Het blousje op de foto vind ik echt super leuk. De kleur en de studs op het kraagje. Ja, echt iets wat ik aan zou trekken. De jean is lekker simpel. Zelf zou ik hebben gekozen voor wat hogere hakken. De ring, waarop de titel van de outfit is gebaseerd, vind ik wat minder. Een beetje te lomp denk ik.

PRINTED LEGGINGS
BY PAM S., 21 YEAR OLD STUDENT FROM POLAND

Een stoere en wat meer op de herfst en winter gerichte outfit. De schoenen vind ik echt geweldig. Ik ben gewoon helemaal verliefd op de Jeffrey Campbel Lita’s. De legging vind ik er ook leuk uit zien. Het is niet iets wat ik aan zou doen maar toch heeft het wel wat. Het blouseje, het jasje, de tas en het hoedje maken het geheel wat rustiger door de effen kleurtjes.

TELL ME WHAT YOU NEED TELL ME WHAT TO BE
BY KAYLA H., 19 YEAR OLD FASHION STUDENT FROM BIRMINGHAM

Inmiddels heb ik zelf ook een denim blouse besteld. Ik vind de denim blousejes heel leuk. Wel moet je naar mijn idee oppassen waarmee je de blouse draagt. Bij sommige broeken wordt het geheel namelijk snel te denim en uiteindelijk vormloos. Zoals de blouse hierboven op de foto wordt gedragen vind ik wel leuk. Op een jurkje en met een legging er onder blijft het geheel lekker vrouwelijk.

Dit waren de outfits weer. Als je een tip hebt voor een leuke site of een leuke fashion blogster let me know! Wie weet komt die de volgende keer ook hier voorbij. De eerste paar outfits zijn nog gericht op de zomer. De laatste outfits zijn meer voor deze tijd van het jaar. In de volgende Lookbook Favorites zal ik hier dan ook rekening mee houden. Vanavond komt er nog een post online vanwege de gemiste post van gister.

Wat is jou favoriete outfit? En welk kledingstuk spreekt jou het meeste aan?

LET OP! Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas acht personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier! LET OP: De winactie loopt 29 september ten einde! Dus doe nog snel mee!

8 reacties

Opgeslagen onder Fashion

8 Reacties op “Lookbook Favorites #10

  1. Wauw, allemaal weer zulke mooie outfit´s. Vooral die 1e en die 3e en die 4e, naja, eigenlijk zijn ze gewoon allemaal te gek!;’) xo

    Like

  2. desiree

    Wat ik laatste tijd echt veel zie is dat mensen een omgedraaide kruis als ketting dragen dat heeft dat meisje met die hoed maar dat symbool staat voor de duivel xD

    Like

  3. desiree

    ik persoonlijk zou het nooit durven haha miss ben ik dan te bijgelovig :p

    Like

Geef een reactie

