Shoplogje NYC

Echt vaak gebeurt het niet dat ik smokey eyes maak. Waarom? Ik heb best grote ogen en wanneer ik dan smokey eyes maak wordt het geheel al snel te. Met het uitgaan vind ik het wel leuk om smokey eyes te maken en daarom kon ik deze twee palletjes van NYC niet laten liggen. Het ene palletje is bedoeld voor blauwe ogen en de andere voor groene ogen. En laat ik nou net van allebei een beetje hebben.

Beide palletjes bevatten een primer, een illuminator, een highlighter, een crease oogschaduw en een all over lid oogschaduw. Perfect dus om je smokey eyes mee te maken. Het palletje voor blauwe ogen heeft meet groene en bruine tinten qua oogschaduw. Het palletje voor groene ogen heeft daarentegen meer paars tinten. Mijn voorkeur gaat uit naar het groene palletje. Paars is dan toch net wat zachter dan donker groen en bruin. Alle oogschaduws bevatten 1,6 gram aan oogschaduw. De primer en de illuminator bevatten beide 1,45 gram.

Deze palletjes van NYC zijn gewoon bij de Kruidvat te vinden. Ze kosten €4,99 per stuk. Lekker betaalbaar dus!

Maak jij vaak smokey eyes?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas acht personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier! LET OP: De winactie loopt 29 september ten einde! Dus doe nog snel mee!

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Shoplogje NYC

  1. Pingback: 943 Smokey Greens & 942 Smokey Blues | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

