Perfect Beauty Present

Al een aantal jaar zit er bij mij in het dorp een lekkere chocolaterie. Sinds kort is dit chocolade winkeltje genaamd ‘Alberdeco‘ verplaatst naar een ander pand en her openend. En tsja, ik ben echt dol op chocolade en daarmee ben ik thuis niet de enige. Mijn moeder had dus een aantal lekkere dingetjes daar gehaald en kocht ook speciaal iets voor mij. Naar mijn idee het perfecte cadeau voor beauty lovers!

Hierboven zie je wat ik bedoel. Een knal roze lipstick gemaakt van chocolade! Hij is dus eetbaar. Hoe leuk is dat nou om te geven aan jou beauty verslaafde vriendin? Super toch? De chocolade smaakt lekker met een zoet kers achtig smaakje er doorheen.

De lipstick is net zo als een echte lipstick uit te draaien. De verpakking is dus eigenlijk precies het zelfde als een echte lipstick. Ook zijn alle ingrediënten van de lipstick gewoon normaal. Geen chemische ingrediënten dus.

Wat vind jij een perfect beauty cadeau?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas acht personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier! LET OP: De winactie loopt 29 september ten einde! Dus doe nog snel mee!

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Regular stuff

5 Reacties op “Perfect Beauty Present

  1. Lonneke

    Nice!! Ben benieuwd hoe ze t maken :p

    Like

  2. fashionourlove

    Leuk, lijkt op de foto bijna net echte lippenstift! x

    Like

Geef een reactie

