Update b-day winactie

Aangezien vorige week het ook al gebeurde dat er op zaterdag geen post verscheen heb ik besloten er voortaan voor te zorgen dat ik een post voor de zaterdag klaar ga zetten. Op deze manier wil ik er voor zorgen dat de post van zaterdag gewoon online komt.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten loopt er al een poosje een b-day winactie op About Beauty and Fashion. In de winactie kun je vanwege dat ik 29 juni 18 ben geworden een leuk make-up setje winnen met daarin producten van Essence, Catrice en NYC. Nieuwsgierig naar de producten? Hier de producten op een rijtje: de Express Dry Drops van Essence, het lakje 090 Karl Says Très Chiq, de lipstick220 Mrs Brightside en het NYC Color Wheel in de kleur 725A Rose Glow.

Heb jij nog niet mee gedaan aan de winactie en wil je nog wel mee doen? Kijk dan snel hier even voor de voorwaarden! Deze update is er natuurlijk om jullie te vertellen wanneer ik de winactie stop en een winnares ga kiezen. De winactie loopt nu al vanaf 29 juni. De winactie loopt 29 september ten einde. Dan kun je niet meer deelnemen aan de winactie en zal ik binnen een week een winnares uitkiezen. 

Doe jij ook mee?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Regular stuff

Geef een reactie

