Gosh herfst collectie 2012

Gosh is een merk waar ik nog niet heel producten van in mijn bezit heb. Tot nu toe heeft Gosh me nog niet teleurgesteld. De producten die ik heb getest zijn fijn, makkelijk aan te brengen en blijven mooi zitten. Gosh komt deze herfst met nieuwe producten voor in hun assortiment. En daar ga ik vandaag wat van aan jullie laten zien.

Als eerst deze mascara. Dit is de BoomBastic XXL VoLume mascara en kost €11,49. ”Deze mascara geeft je wimpers volume, volume en nog eens volume. Je wimpers zagen er nog nooit zo perfect gesepareerd, oneindig lang en prachtig gekruld uit. Het handige borsteltje geeft alle wimpers één voor één ongekend veel volume en kleurt de wimpers gelijkmatig van wortel tot punt. Hou
je van indrukwekkend veel volume – doe dan eens Boombastic”

En nog een mascara. Dit is de Catchy Eyes Mascara. Ook deze kost €11,49. ”Wie wil er nu geen adembenemende, gekrulde wimpers enkatachtige ogen? Één beweging met het borsteltje en je wimpershebben de juiste vorm: ze zijn prachtig gescheiden, vallenenorm op en hebben de perfecte krul. Juist dit maakt dezemascara zo uniek. Je hoeft geen meerdere lagen meer aan te brengen. De mascara is gemakkelijk aan te brengen enklontert niet. met de Gosh Catchy eyes mascara heb jegegarandeerd succes – telkens weer”

01 Dark – 02 Grey – 03 Brown – 04 Dark Green – 05 Purple – 06 Blue
Ook bevat de collectie een aantal leuke kleurtjes eyeliner genaamd de Intense Eye Liner Pen. Deze zal €8,79 gaan kosten. Zelf ben ik wel benieuwd naar nummer 05 en 06. ”Gosh eye liner Pen heeft een gladde en zachte applicator,waardoor je gemakkelijk heel precies een fijn lijntje kunt aanbrengen. De eyeliner is gemaakt op waterbasis en is semipermanent. Gosh eye liner Pen  bevat geen parfum en parabenen.”



549 Holographic hero – 612 Galaxy – 614 Spot On Pink – 616 Lazy Green – 617 With a Twist
Deze nagellakjes spreken mij wat minder aan. De kleurtjes zijn niet echt vrolijk. En ja, ik weet wel dat dat misschien ook wel een beetje bij de herfst hoort, maar toch. Niet mijn ding dus. Deze lakjes €7,29 kosten. ”GOSH Nail Lacquer heeft een dunne textuur en een goed ontworpen kwastje waardoor de lak gemakkelijk aan te brengen is. De Nail Lacquer droogt snel en geeft met slechts één beweging een fantastische dekking.”


Zwart – Bruin – Roze – Dieppaars
Deze Smokey Eyes Palette is verkrijgbaar in vier leuke kleurtjes voor €11,49 per stuk. Zoals de naam al zegt kun je hier een leuke smokey eye look mee maken. Dit is dan wel weer echt mijn ding. Ik ben vooral benieuwd naar de roze variant. “Gosh Cosmetics heeft 4 Smokey  eye Palettes ontworpen met prachtige kleurencombinaties, voor fantastische smokey eyes. Het GoshSmokey  eyes Palette biedt gegarandeerd een fantastisch, kleurrijk resultaat en is gemakkelijk te mengen.voor het gemak bevat ieder doosje een handig stappenplan waarmee je de meest fantastische eyes kunt creëren. Bevat geen parfum en parabenen.”


02 Cherry blossom – 03 tea rose – 04 Juicy orange

05 red Stilletto –  06 rasperry galore – 08 Nude
Ook deze zes mooie kleuren lipgloss horen bij de collectie. Deze zijn verkrijgbaar voor €9,49 per stuk. ”Gosh Cosmetics introduceert een fantastische nieuwe lip gloss voor een volumineus effect. Gosh volume lip Shine bevat maxilip, waardoor je lippen voller lijken. volume lip Shine bevat jojoba-olie en shea butter met een voedende werking en zorgt voor een mooie, langdurige glans. Bevat SPF 10. Dit wordt de must-have van deze winter!”

Gosh komt niet alleen met deze producten. Er komt namelijk ook een BB Cream vanuit Gosh. Deze zijn niet op losse afbeeldingen te vinden, en ook de prijs kan ik nog niet vinden, maar deze staat wel op de ‘groeps’afbeelding van de producten uit de herfst collectie. De BB Cream staat er in drie verschillende tinten op. Wanneer ik hier meer over te weten kom laat ik het jullie natuurlijk even weten! De collectie ligt ongeveer vanaf begin september in de schappen bij de Kruidvat. Het is dus al goed mogelijk dat deze producten al bij de Kruidvat bij jou in de buurt te vinden zijn.

Wat vind jij van de nieuwe collectie van Gosh? Al iets op het oog?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas acht personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “Gosh herfst collectie 2012

  1. Wauw, ziet er allemaal leuk uit. Ik ben wel benieuwd! x

    Like

  2. Lonneke

    Ben benieuwd naar eyeliner 04&06 en ik wil ook wel zo’n smokey eye palletje hebben! :Dxx

    Like

Geef een reactie

