Big Bold Mascara NYC

Echt vaak gebeurt het niet dat ik een nieuwe mascara koop. Iedere keer als de ene op was kocht ik gewoon de zelfde weer terug. Toen ik laatst bij de Kruidvat kwam zag ik een andere mascara liggen van NYC die mij ook wel aansprak. En tsja, voor de prijsjes van NYC make-up hoef je zoiets dan niet te laten liggen… Ik heb dus gekozen voor een andere mascara als anders en eerlijk gezegd bevalt hij me prima!

De huls van deze mascara valt lekker op. Hij is groot, fel van kleur en heeft zilveren letters. Op de verpakking staat in grote letters gedrukt ‘Big Bold Mascara’.  Dit is de kleur ‘853 Extra Black’.

Wat NYC zegt over de mascara:

“ALS HET OP WIMPERS AANKOMT IS GROTER ZEKER BETER! NYC’s Big Bold Mascara brengt je wimpers tot het extreme: tot 12 keer meer volume en perfect gesepareerde wimpers. Hoe doe je dat? Een simpele rekensom: een formule die rijk is aan keratine zorgt voor perfect gedefinieerde wimpers. Klontvrij, langhoudend en groter dan ooit!  ALL EYES WILL BE ON YOU!”

Voordelen:
Tot 12x meer volume
Oversized borstel die iedere wimper bereikt
Perfecte wimperseparatie
Veegvast, klontvrij
Opthalmologisch getest (veilig voor mensen met gevoelige ogen en/of contactlensdragers)
Belangrijkste ingredienten:
Volume formule met keratine

Wanneer je de mascara opendraait komt er een groot maar dan ook echt groot borsteltje tevoorschijn. Ideaal is dat wanneer je de dop er weer opdraait hij echt klikt wanneer hij goed vast zit. Op deze manier kan je mascara dus al niet per ongeluk uitdrogen. De eerste keer dat ik de mascara gebruikte zat er een beetje te veel mascara aan het borsteltje waardoor mijn wimpers dus behoorlijk aan elkaar plakte. Toen ik de mascara een aantal keer gebruikt had werd dit minder en nu zit er steeds precies genoeg mascara op het borsteltje. Mijn wimpers worden mooi gescheiden, plakken niet aan elkaar, er is geen klontje te zien en hij blijft netjes op zijn plek zitten. Ook zien je wimpers er lang en vol uit! Wel is het jammer dat dit geen waterproof mascara is. Niet echt geschikt dus voor in de winter. De mascara kan wel tegen wat druppeltjes, maar loopt echt veel sneller uit dan een waterproof variant. Toch denk ik dat ik deze mascara wel vaker ga kopen.

Deze mascara is van het merk NYC en is verkrijgbaar bij de grotere Kruidvat filialen. Zoals alle make-up van NYC heeft ook deze mascara een leuk prijsje. Hij kost namelijk maar €3,99 per stuk!

Welke mascara gebruik jij? Koop jij regelmatig een andere mascara of neem je iedere keer dezelfde?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Big Bold Mascara NYC

  1. Pingback: FOTD: Uitgaanslook | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: My Daily Dose of Make-up | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Persmeeting ‘Rimmel, Miss Sporty, Sally Hansen, NYC & Guess’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

