Some Essence Pigments

Jup, zoals ik jullie al vertelde krijg ik steeds meer pigments in mijn bezit. Eergister kon je de losse oogschaduw poeders van Catrice al voorbij zien komen. Vandaag een kort shoplogje met daarin de pigments van Essence!

Alleen de kleurtjes zo in de potjes vind ik er al leuk uit zien! Ik probeer vanavond de review online te zetten van deze mooie pigments. Ik heb een beetje een druk weekend en daardoor is er gister ook al geen post online gekomen. Maar niet getreurd! De posts die nu niet worden geplaatst komen komende week als extra voorbij! 

Heb jij al pigments van Essence gescoord?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

