Unisex Led horloge

Horloges, zelf hou ik er niet zo van. Meestal zijn ze zo groot, zitten ze niet fijn of zijn ze net te groot. Nee, niet mijn ding dus. Toch heb ik laatst twee leuke horloges gekocht waarover ik enthousiast ben. De horloges zitten fijn, zijn niet te groot, irriteren niet en passen bij heel veel verschillende outfits. Benieuwd naar de horloges waar ik het over heb? Kijk dan snel verder!

De horloges hebben een soepele rubberen band. Ook is het horloge in verschillende kleuren verkrijgbaar. De kleuren waarin je het horloge bijvoorbeeld kunt krijgen is oranje, roze, blauw, rood, paars, geel, groen en ga zo maar door. Voor iedere outfit is er dus een perfect matchend horloge te vinden. Zelf heb ik gekozen voor een wit en een zwart exemplaar. Deze kleuren zijn toch net wat neutraler en passen gemakkelijk bij verschillende outfits. Wanneer je op het knopje drukt verschijnt er in rode cijfers de tijd. Je kunt hierbij kiezen of je deze in 12 uur of in 24 uur wilt hebben. Ook kun je de datum instellen. Het horloge past eigenlijk bij iedereen. Er zitten namelijk zoveel gaatjes in de band waardoor hij eigenlijk niet te groot of te klein kan zijn.

Deze horloges zijn in verschillende winkels verkrijgbaar voor ongeveer €13,00. Ook kun je de horloges gemakkelijk via internet bestellen.

Wat vind jij van dit unisex horloge?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

8 reacties

Opgeslagen onder Fashion

8 Reacties op “Unisex Led horloge

  1. Niet echt mijn smaak, maar wel super handig! x

    Like

  2. desiree

    hee hee heb ook een paar besteld had een site gevonden met aanbiedingen 2 voor 7 euro nog wat 😮 dus ik dacht doen haha

    Like

Geef een reactie

