New Shoes – Jeffrey Campbell Lita Look-a-like

Gisteren lukte het me niet om een post online te plaatsen. Vandaag zal ik proberen twee posts online te zetten, lukt me dat niet dan houden jullie die van mij tegoed en zie je die vanzelf voorbij komen. Vorige week bestelde ik mijn droom Jeffrey Campbell look-a-likes. Deze schoenen moesten een behoorlijk eind hier vandaan komen maar ze waren er sneller dan ik had verwacht. Afgelopen maandag werden de schoenen verzonden en gister middag kwamen de schoenen al binnen! Super snel!

Eerst was ik best bang dat de schoenen er lomp uit zouden zien, maar dat valt gelukkig echt heel erg mee! De echte Jeffrey Campbell schoenen hebben een prijsje rond de €170 euro. Deze look-a-likes heb ik voor een kleiner prijsje kunnen krijgen. Het is niet aan de schoenen af te zien dat het niet de echte zijn. Ze zien er dus echt goed uit. Ik heb gekozen voor deze kanten variant. Waarom? Gewoon omdat ik ze super mooi vond. Ik ben echt helemaal verliefd op mijn nieuwe schoenen! Misschien komt er binnenkort een keer een outfit post met deze schoenen online. Ik ben hier nog niet zeker van aangezien ik er niet echt van hou om helemaal op de foto te gaan.

Wat vind jij van deze kanten variant van de Jeffrey Campbell Lita’s?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

19 reacties

Opgeslagen onder Fashion

19 Reacties op “New Shoes – Jeffrey Campbell Lita Look-a-like

  1. Wauw ze zijn echt super mooi! ♥_♥

    Like

  2. Rochelle

    waar heb je ze gehaald dan?:O

    Like

  3. Esther

    ja waar heb je ze gekocht???

    Like

  4. romy

    je advertentie is er niet meer ??? wat moet ik nu?? vind ze zo gaaf he

    Like

  5. Djinny

    Hoi! Ik vind deze echt supergaaf! Helaas bestaat je marktplaatslink niet meer. Verkoop je deze toevallig nog, of weet je waar ik eraan kan komen?🙂

    Like

  6. Valerie

    mag ik alsjealsjealsjeblieft de site waar JIJ ze hebt gekocht, ik wil ze liever niet op marktplaats bestellen. Xx

    Like

  7. Saskia

    Hallo waar kan k ze kopen en voor welke prijs ?

    Like

  8. Nathalie

    Ik ben al zo lang op zoek naar deze schoenen!! Verkoop je ze nog via marktplaats? Want die links die hierboven staan die doen het niet meer! Xx

    Like

  9. Kimberley thole

    Waar kan ik ze kopen? Ik vind ze echt super vet, maar ik wil er liever niet zoveel voor betalen. De links die in de reacties staan zijn namelijk niet meer actueel…

    Like

Geef een reactie

