DIY: Hoodie Laptop Tas

Het is al weer even geleden dat ik jullie een leuke DIY liet zien. Toen ik vanochtend op internet aan het rondsnuffelen was kwam ik echt een geniale DIY tegen. Zelf sleep ik namelijk dagelijks een laptop mee naar school. Mijn tas is dan ook behoorlijk groot zodat hij er in past. Maar ja, dit betekend ook dat het niet een van de lichtste tassen is. De DIY van vandaag is niet super creatief maar wel geniaal bedacht en ook nog eens super handig!

Zoals je kunt zien is het enige wat je voor deze DIY nodig hebt een hoodie. Je laptop is op deze manier handig mee te nemen en beschermd tegelijk. Super handig dus als je het mij vraagt!

Gebruik jij een laptop voor je opleiding? Zo ja, hoe neem jij deze mee?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

1 reactie

Opgeslagen onder DIY

Een Reactie op “DIY: Hoodie Laptop Tas

  1. Haha. Handig & lekker simpel!😀 x

    Like

Geef een reactie

