Leuke en goedkope E-bay verkopers

Eigenlijk was ik eerst niet zo van het kopen op E-bay. Waarom? Ik was bang dat ik geld uit zou geven aan dingen en dan vervolgens niks zou ontvangen. Inmiddels is dit wel een beetje veranderd en kijk ik regelmatig op E-bay om te kijken of er nog leuke en goedkope spulletjes te vinden zijn. Inmiddels heb ik een aantal verkopers gevonden die leuke kleding en sieraden verkopen voor een laag prijsje en vaak ook nog zonder verzendskosten! 

De eerste verkoper is Yunyunwholesale. Hier kun je leuke schoenen en kleding vinden voor een laag prijsje. Hier kun je ook Jeffrey Campbell look-a-likes vinden voor een leuk prijsje!

De tweede verkoper heet Newservice1988. De naam maakt het niet echt duidelijk maar hier kun je leuke sieraden vinden. En echt… De prijzen zijn super laag! Ook nog gratis verzenden… Ik vraag me af waar die verkoper de winst uit haalt.

De derde verkoper heet Agapejuly. Bij deze verkoper vind je kleding, sieraden en schoenen! En al weer vallen de prijzen super mee.

Ook kun je make-up van verschillende merken vinden op E-bay. Voordeel: ook deze zijn een stuk goedkoper dan in de winkel! Bijvoorbeeld O.P.I. nagellak, China Glaze en Essie. Maar ook andere beauty producten kun je goedkoop vinden op E-bay. Twee verkopers zijn Enchanted Beauty Spot & Jaclynsplace.

Als laatste nog een verkoper met leuke en goedkope kleding. Deze verkoper heet Zhaohoating.

Ik heb nog niet bij alle webshops iets besteld. Bij de eerste verkoper heb ik wel wat besteld, maar dit moet ik nog ontvangen. Het is me opgevallen dat wanneer je oplet op welke feedback de verkoper heeft gekregen deze eigenlijk altijd wel klopt. Je kunt hieraan dus zien of je op het punt staat een aankoop te doen bij een betrouwbare verkoper of bij een onbetrouwbare verkoper.

Shop jij wel eens op E-bay? Zo ja, wat?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Fashion, Nails, Regular stuff

2 Reacties op “Leuke en goedkope E-bay verkopers

  1. Ik kijk af en toe ook wel eens op eBay, als je goed zoekt zijn er super leuke dingen voor een klein prijsje! Echt handige & leuke post dit. xx

    Like

Geef een reactie

