Fashion Inspiration

Afgelopen week was ik een beetje aan het rond snuffelen op internet toen ik allemaal mooie fashion foto’s tegen kwam. Gelijk dacht ik aan jullie en sloeg ik de afbeeldingen op om ze in een inspiratie post aan jullie te laten zien! Enjoy!

Nice met die been warmers. Het ziet er leuk uit en het is lekker warm voor in de winter.

Die tas… Ik vind hem echt super schattig!

Dat jasje is gewoon super stoer, maar toch lekker vrouwelijk door de schouders, de knopen en de taille.

Oke, ik hou van bloemetjes patroontjes, dat vest vind ik geweldig en de broek en de ketting passen er perfect bij. Super schattig.

Dat kanten truitje is echt te leuk. Het rokje en de muts maken het plaatje compleet.

Bij de H&M hadden ze een poosje terug ook een lace short. Eigenlijk wilde ik die heel graag hebben, maar uiteindelijk heb ik hem toch laten hangen. En ja, je raadt het vast al. Nu heb ik echt super veel spijt dat ik hem niet heb meegenomen!

Dit is echt gewoon een outfit die ik zo aan zou willen doen. Het jurkje ziet er lief en sexy uit, maar is niet over de top. Wel zou ik hebben gekozen voor andere schoenen. Bijvoorbeeld een paar slippertjes of leuke hakken.

De laatste inspiratie foto. Zoals jullie misschien wel weten hou ik van oversized kleding. Het zit lekker, het is warm of juist lekker luchtig (ligt er natuurlijk aan of je een trui of een hempje aan hebt) en het geeft je al gelijk een hele andere look dan wanneer alles perfect strak zit.

Dit waren de inspiratie foto’s weer. Ik hoop dat jullie het leuke outfits vinden. Als je denkt van, ‘Dit is een outfit die echt in een inspiratie post voorbij moet komen!’, stuur me dan een mailtje op aboutbeautyfashion@hotmail.com. Zet er in dat mailtje ook even bij hoe je heet en waarom je de outfit leuk vind.

Welke outfit geeft jou het meeste inspiratie?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

8 reacties

Opgeslagen onder Fashion

8 Reacties op “Fashion Inspiration

  1. Leuke foto´s. Vooral die eerste, zoiets vind ik altijd leuk staan met die beenwarmers! xx

    Like

  2. Super leuke foto’s! Ik vind vooral de 3e erg leuk 🙂

    Like

  3. Geweldige fashion inspiratie: de beenwarmers, het kolonels jasje, het kanten truitje!! Allemaal zo mooi, nu enkel nog vinden in real life =]!

    Like

  4. Serbolicious

    Ik vind ze eigenlijk allemaal erg leuk! i love inspiratiefoto’s! Kan ik uren naar googlen hihi.

    Like

    • aboutbeautyfashion

      Haha, dankjewel! Ja ik heb precies het zelfde hoor. Daarom zijn pinterest, instagram en fashiolista ook zo verslavend x

      Like

Geef een reactie

