About Beauty and Fashion op Facebook

Een poosje geleden vertelde ik al dat je About Beauty and Fashion op verschillende social media sites kunt volgen. De enige manier die daar naar mijn idee nog aan ontbrak was een Facebook pagina. Sinds deze week is deze er dan ook eindelijk! Nog even snel waar je About Beauty and Fashion kunt volgen op een rijtje.

Op bloglovin krijg je alle posts automatisch te zien. Ook kun je hier veel verschillende en leuke blogs vinden.

Op twitter komen de post updates en winacties voorbij!

Ook via wordpress ben ik te volgen. Hier krijg je van iedere nieuwe post een melding in je inbox.

Op Pinterest plaats ik regelmatig foto’s die mij inspireren! Dit kan op het gebied van mode, make-up of nog veel meer zijn. Ook heb ik een DIY pinboard waar leuke en simpele DIY’s op verschijnen.

Als laatste heb ik sinds kort ook een kleine webshop met daarin sieraden die ik zelf maak. Leuk als cadeau maar ook voor je zelf en voor een leuk prijsje.

Waar volg jij About Beauty and Fashion? En waar zou jij About Beauty and Fashion nog graag willen zien?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Regular stuff

Geef een reactie

