’01 Sunny Side’ Cucuba

Nagellak… Ja, ik heb er veel van. Allerlei kleurtjes, met en zonder glitters, mat en glanzend en nog veel meer. Vandaag laat ik jullie wel een kleurtje zien die ik nog niet in mijn nagellak stash had zitten. Een oker geel lakje genaamd 01 Sunny Side.

Het leek me leuk om het flesje nagellak te fotograferen samen met deze roos vanwege de kleur. Ze passen namelijk echt super mooi bij elkaar. Over het potje nagellak. Net zo als bij de lipsticks van gisteren komt de kleur bruin terug in de verpakking. De dop is namelijk bruin en ook hier zie je de opdruk van de Cucuba collectie terug.

De bovenste foto heb ik gemaakt met flits en de onderste foto zonder flits. Ik draag maar één laagje van deze nagellak. Hij dekt echt super mooi en egaal. Geen strepen, geen bubbels, hij schijnt niet door… Woaw! Het lakje neigt met flits wat meer naar oranje maar zonder flits is dat weer veel minder. Ook leuk is dat er een hele fijne gouden glitter in het lakje zit.

Dit lakje komt uit de Cucuba collectie van Catrice. Hij kost €2,49 per stuk. Ook is hij verkrijgbaar in nog vier andere kleuren: 01 Sunny Side02 Reggaeton03 Salsa Cubana04 Havana Drum en 05 Take It Mint. Van deze lakjes heb ik het lakje 01 Sunny Side, 03 Salsa Cubana en 05 Take It Mint. De review van 05 Take It Mint komt er nog aan! Ook moet ik de losse oogschaduw poeders uit deze collectie nog testen en een van de eyeliners.

Wat vind jij van oker gele nagellak?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “’01 Sunny Side’ Cucuba

  1. Apart, maar zeker een mooi kleurtje! x

    Like

  2. Pingback: ’05 Take it Mint’ LE Cucuba | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Losse oogschaduw poeders Cucuba | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

