’01 Salsa Cubana & 02 Be All Smiles’ Soft Lipcolours

In het shoplogje met producten uit de LE Cucuba van Catrice kon je de twee lipsticks (Soft Lipcolour) uit de collectie ook al voorbij zien komen. De Soft Lipcolours heten 01 Salsa Cubana en 02 Be All Smiles. De ene lipstick heeft een bruine kleur en de andere een rode kleur. Benieuwd naar de swatch? Kijk dan snel verder!

Links op de foto zie je de kleur 02 Be All Smiles. De rechter is de 01 Salsa Cubana. De huls van de lipsticks is niet heel bijzonder en ziet er naar mijn idee ook wel een beetje goedkoop uit. De lipsticks zijn dan ook niet duur maar je begrijpt wat ik bedoel! Hij is donkerbruin van kleur en op de dop is meerdere keren ‘Cuba’ gedrukt. Verder is de huls gemaakt van plastic.


Hier dan de swatches. Ook hier weer links de kleur 02 Be All Smiles en rechts 01 Salsa Cubana. Eerlijk gezegd had ik mijn bedenkingen al over de kleur 02 Be All Smiles. In de winkel, ik denk door het licht, zag de kleur er naar mijn idee veel minder bruin uit. Daarom had ik hem na enige twijfel toch maar meegenomen. Op je lippen lijkt het echt gewoon alsof je op een aparte manier chocomel gedronken hebt. Nee, niet mijn ding dus. De kleur 01 Salsa Cubana daarentegen is wel helemaal mijn ding. De lipstick geeft je lippen een mooie maar subtiele rode kleur. Ook zit er een lichte shimmer in de lipstick. Beide lipsticks voelen licht aan. Wanneer je hem op je lippen hebt lijkt het meer een lipbalsem of lipgloss dan een lipstick. Hij is heel zacht, heel glad en glanst behoorlijk. De lipstick blijft niet uren lang zitten en zal dus door de dag heen meerdere keren moeten worden bijgewerkt.

Deze lipsticks/soft lipcolours horen bij de limited edition collectie genaamd Cucuba. Deze collectie ligt op dit moment in de schappen van Catrice bij de Kruidvat. Deze lipsticks kosten €3,99 per stuk.

Wat vind jij van bruine lipstick?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zeven personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

 

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “’01 Salsa Cubana & 02 Be All Smiles’ Soft Lipcolours

  1. Lonneke

    Tof dat je foto’s van je lippen erbij hebt gedaan, zo kun je de kleur veel beter zien 🙂 ik had een hele andere kleur bruin verwacht maar ik vind m ook een beetje tegenvallen..

    Like

  2. Pingback: ’05 Take it Mint’ LE Cucuba | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Losse oogschaduw poeders Cucuba | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

