Shoplog Vero Moda, H&M & Pieces

Al een poosje was ik opzoek naar een bordeaux rode broek. Ook was ik inmiddels verliefd geworden op de donkergroene broek. Wat me op is gevallen is dat in de herfst collecties veel aan oker geel, bordeaux rood en donker groen terug komt. Nice!


Als eerst kocht ik deze drie broek leggings bij de Pieces. Ik vond daar de lang gezochte bordeaux rode broek, de donker groende variant en ook nog een mooie roze/oranje broek. Deze kosten €16,95. Tip: Deze broeken zijn nu bij de Vero Moda verkrijgbaar met korting. Twee broeken voor €30,00.

Ik draag eigenlijk eigenlijk alleen maar ronde sjaals. Deze vind ik fijn zitten, zakken niet af, verlies je niet… Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Deze sjaals komen van de H&M en kosten €9,95 per stuk.

Ook vind ik kleding dat oversized is erg fijn zitten. Vorig jaar kocht ik al een grote licht roze trui. Deze droeg ik dan op een zwart rokje met een legging er onder. Deze trui kwam ik ook tegen bij de H&M en hij kostte mij volgens mij €14,95. Hij is lekker groot en lekker zacht.

Ook dit truitje kocht ik bij de H&M. Deze kostte volgens mij €14,95 of €19,95. Zoals je op de tweede foto kunt zien heeft het truitje een schattig bloemen patroontje.

Deze shirtjes kocht ik bij de Vero Moda. Ze zijn lekker simpel en leuk om te dragen op een spijkerbroek. De shirtjes hebben een driekwart mouw en er zitten ritsjes op de schouders. Deze shirtjes kosten €19,95 per stuk.

Dit was mijn shoplogje weer. Zoals het je misschien is opgevallen zijn dit allemaal kledingstukken die wat meer gericht zijn op de herfst en winter. Waarom nu al? Ik heb het echt super snel koud. Ook nu zit ik met een vest aan achter mijn laptopje. Lekker warm dus!

Wat vind jij van de kleurtjes van komende herfst? Heb jij nog iets leuks geshopt?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

9 reacties

Opgeslagen onder Fashion

9 Reacties op “Shoplog Vero Moda, H&M & Pieces

  1. Lonneke

    I like! Dat oversized truitje van h&m lijkt me super fijn 🙂 wil die groene broek eigenlijk ook wel hebben!

    Like

  2. Je hebt echt leuke dingen geshopt zeg! Leuke kleurtjes, die broeken. En die sjaals zijn ook altijd handig & super mooi! x

    Like

  3. Pingback: Essie – 230A Recessionista | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

