Cucuba Shoplog!

Door privé omstandigheden gaat het op dit moment niet echt goed met mij. Toch wil ik proberen ondanks alles gewoon iedere dag een post online te plaatsen. Het kan alleen dus wel zijn dat de post wat korter is dan anders. Maar ja… Iets wat bij mij redelijk werkt als ik niet lekker in mijn vel zit is shoppen, en dat ben ik vandaag dan ook maar even gaan doen. Niet al te lang, maar gewoon voor een uurtje. De Cucuba Limited Edition collectie van Catrice is namelijk al even uit en daar moest ik natuurlijk ook nog even naar kijken!

Wat ik kocht van de collectie: Losse oogschaduw poeders in de kleuren: 01 Sunny Side, 03 Salsa Cubana, 04 Havana Drum en 05 Take It Mint. De eyeliner in de kleur 01 Take A Mint. De nagellakjes in de kleuren 01 Sunny Side, 03 Salsa Cubana en 05 Take It Mint. En als laatste de twee lipsticks in de kleuren 01 Salsa Cubana en 02 Be All Smiles.

De losse oogschaduw poeders kosten €2,99 per stuk, de eyeliner kost €2,99 per stuk, de nagellakjes kosten €2,49 per stuk en de lipsticks kosten €3,99 per stuk.

De Limited Edition collectie ‘Cucuba‘ van Catrice is op dit moment in de schappen van de Kruidvat te vinden.

Heb jij al producten uit de Cucuba collectie?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Cucuba Shoplog!

  1. Lonneke

    Nice! Ben benieuwd naar deze swatches🙂

    Like

  2. Wat een geluk dat je de producten hebt kunnen bemachtigen, alles is praktisch uitverkocht in de stad waar ik woon.
    Wat vind je van de producten?

    Like

    • Ik ben ze op dit moment aan het uitproberen en ze bevallen me tot nu toe best goed. Alleen het eerste lakje dat ik heb uitgeprobeerd valt me wat tegen van Catrice… bubbeltjes en ook streperig… Ben ik niet gewent van Catrice… Maar misschien komt het ook wel omdat ik die aan heb gebracht toen het zo warm was? Dus dat ga ik nog even uit testen.

      Like

Geef een reactie

