What’s in the Beach bag

Gisteren was het al warm, maar vandaag wordt het nog warmer! 38 graden! Op naar het water dus.. Zelf heb ik niet echt een standaard beach bag die ik altijd meeneem wanneer ik ga zwemmen. Daarom heb ik de meeste dingetjes bij elkaar gezocht in één afbeelding om zo toch een beach bag te laten zien.


Handdoek – Zonnebrand – Water – Iets lekkers (Chips) – Strandbal – Tijdschriften – Zonnebril – Tas

Vandaag een niet al te lange post puur door de warmte! Smeer je goed in en drink genoeg! Ik ga vandaag ook lekker het water opzoeken. Have a nice day!

What’s in your Beach Bag?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

