Don’t forget your sunglasses!

Hebben jullie vandaag lekker genoten van het zonnetje? Hopelijk heb je wel goed ingesmeerd zodat je niet bent veranderd in een rode kreeft. Ik moest jammer genoeg vandaag gewoon van 9 tot 5 werken en stond dus heerlijk in mijn veel te warme werkkleding in de winkel… Lekker lekker… Niet dus. Maar nu even iets anders! Bij zon horen veel dingen zoals zonnebrand, een bikini of badpak, slippers, shorts, zomerjurkjes, waterproof make-up en nog veel meer. Maar over al die dingen ga ik het vandaag niet hebben. Vandaag laat ik jullie namelijk een aantal super gave zonnebrillen zien! Enjoy! (Klik op de afbeelding om naar het verkooppunt te gaan)

Topshop – Ongeveer €20,00


Topshop – Ongeveer €20,00

ModeMusthaves – €14,95


V&D / Six – €8,95

Wehkamp – €4,00

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad in het zonnetje! Geniet er nog even van!

Wat is jou favoriete soort/model/kleur zonnebril?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Don’t forget your sunglasses!

  1. Ik hou wel van de Ray Ban wayfarer🙂

    Like

Geef een reactie

