Studs by ModeMusthaves

Vandaag een kleine extra voor jullie! Zelf heb ik niet echt kleding of accesoires met studs er op, maar toch vind ik het wel iets hebben. Vandaag kreeg ik een mail van ModeMusthaves met daarin allemaal studs. Die kleding en accesoires wilde ik toch even in een korte post aan jullie laten zien.

Deze Dixie Studdes Black & Grey Heels kosten €79,90. Ze zijn stoer maar toch vrouwelijk. Ik vind ze echt super!

INSPIRATION - ROCKCHICK

En nog meer items met studs! De bril van Lady Gaga kost €15,00, de tas met studs kost €65,00, de haarband kost €22,00 en de laarsjes kosten €75,00. 

Wil je graag een van deze accesoires? Neem dan snel even een kijkje op ModeMusthaves.com *Klik*.

Hou jij van kleding en accesoires met studs?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

